رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فصل هشتم «کام شیرین» با اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی از امروز شنبه ۵ آذر ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل جدید «کام شیرین» شنبه و دوشنبه با حضور کارشناس برنامه دکتر رضا نظری و مهمانان حاضر در استودیو […]

فصل هشتم «کام شیرین» با اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی از امروز شنبه ۵ آذر ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل جدید «کام شیرین» شنبه و دوشنبه با حضور کارشناس برنامه دکتر رضا نظری و مهمانان حاضر در استودیو به بررسی موضوعات پیرامون روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی می‌پردازد و یکشنبه و سه‌شنبه نیز با نام « مثبت کام شیرین» ضمن تکمیل بحث روز پیش به پیامک‌های مردمی پاسخ داده و با یکی از مخاطبین به صورت تلفنی به گفت‌وگو می‌پردازد.
دکترسیدعلیرضا مرتضوی یکی دیگر از کارشناسان این برنامه است که اجرای بخشی به نام «کافه هفت‌ ساله‌ها» را بر عهده دارد. در این بخش با زوج‌هایی که عمر زندگی مشترک‌شان از ۷ سال گذشته گفت‌وگو می‌شود.


مستند گزارشی «یه حبه قند» نیز به سراغ پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی می‌رود که زندگی مشترک‌شان طعم شیرینی داشته و درباره عوامل پایداری زندگی‌شان با آنها به گفت‌وگو می‌پردازد. در بخش «پاکت نامه» نیز یک نامه عاشقانه زوجین به یکدیگر خوانده می‌شود.
موضوع نخستین قسمت فصل هشتم «کام شیرین» که امشب روانه آنتن می‌شود تصمیم‌گیری مشترک است و یکشنبه ۶ آذر نیز درباره همین موضوع گفت‌وگو می‌شود.
برنامه «کام شیرین» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد حوالی ساعت ۱۳:۱۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار