رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بخش‌هایی کمتر دیده شده از زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران جوانی او در مستند «پاییز ۵۰ سالگی» نمایش داده می شود.  به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند «پاییز ۵۰ سالگی» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده و تهیه کنندگی مهدی نقویان در مؤسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک […]

بخش‌هایی کمتر دیده شده از زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران جوانی او در مستند «پاییز ۵۰ سالگی» نمایش داده می شود.

 به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند «پاییز ۵۰ سالگی» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده و تهیه کنندگی مهدی نقویان در مؤسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما تولید شده است.

«پاییز ۵۰ سالگی» مستند جدیدی است که روایتی متفاوت از شهید سلیمانی از منظر یکی از افرادی است که سال‌ها زیرنظر ایشان در جنوب شرق کشور کار کرده و او را به خوبی می‌شناسد.
مستند «پاییز ۵۰ سالگی» به روایت محمد جمالی از فرماندهان لشکر ۴۱ ثارالله و از هم‌رزمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که سال ۱۳۴۲ در شهر بابک کرمان به دنیا آمده است، اختصاص دارد. البته محمد جمالی سال ۱۳۹۲ در سوریه شهید شده است؛ نکته مهم درباره شهید جمالی این است که به واسطه سال‌ها فعالیت در جنوب شرق کشور و ارتباط مستقیم با حاج قاسم، وی را به خوبی می‌شناسد.
تصویربرداری این مستند در جنوب کرمان و سیستان و در پاییز ۱۴۰۰ انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار