رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه دو سیما از شنبه تا دوشنبه (۱۲ تا ۱۴ آذر) ساعت ۲۳:۳۰ گزارش‌هایی را از پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم “رشد” روانه آنتن می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این دوره از جشنواره، آثار فیلمسازان داخلی و خارجی با نگاه برخورداری از برجستگی‌های زبان هنری، جذابیت […]

شبکه دو سیما از شنبه تا دوشنبه (۱۲ تا ۱۴ آذر) ساعت ۲۳:۳۰ گزارش‌هایی را از پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم “رشد” روانه آنتن می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این دوره از جشنواره، آثار فیلمسازان داخلی و خارجی با نگاه برخورداری از برجستگی‌های زبان هنری، جذابیت ذاتی و تأثیر عمیق عاطفی و تأثیر شگرف آن بر ارتقای روحیه کنجکاوی، پرسشگری و اشتیاق به درک خویش و جهانِ پیرامون، به رقابت پرداخته‌اند.
امسال همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، نشست‌هایی تخصصی به صورت روزانه برگزار شده و در آن موضوعات مربوط به سینمای علمی، آموزشی و تربیتی با حضور کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در این دوره سه هزار و ۴۶۰ فیلم از ایران و بیش از ۱۰۰ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. جشنواره فیلم «رشد» به دبیری صادق یزدانی از هفتم آذر آغاز به کار کرده و قرار است تا ۱۳ آذر ادامه داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار