رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

با حکم جلال غفاری دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مدیرکمیته روابط عمومی و تبلیغات این جشنواره معرفی شد. به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، جواد تمدنی به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات جشنواره بین المللی فیلم مقاومت معرفی و منصوب شد. جواد تمدنی فعال فرهنگی و مدیر […]

با حکم جلال غفاری دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مدیرکمیته روابط عمومی و تبلیغات این جشنواره معرفی شد.

به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، جواد تمدنی به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات جشنواره بین المللی فیلم مقاومت معرفی و منصوب شد.

جواد تمدنی فعال فرهنگی و مدیر رسانه ای، از سال ۱۳۸۸ به مدت ۱۳ سال مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب ودفاع مقدس بوده و پیش از این در ادوار چهاردهم،پانزدهم،شانزدهم و هفدهم جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در سمت های مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این جشنواره فعالیت مستمر داشته است.

عضویت و دبیری شورای سیاست گذاری تئاتر مقاومت،مشاور رسانه ای چندین نمایش با موضوعات دفاع مقدس،مذهبی،مقاومت،نگارش چندین مقاله در حوزه مباحث فرهنگی و هنری،مدیریت رسانه ای جشنواره سینمایی ققنوس(سینما انقلاب)، مدیریت رسانه خبری جشنواره هنرمقاومت درحوزه هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و بازی درفیلم سینمایی ایستاده در غبار، از جمله سوابق وی به شماره می رود.

هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به همت انجمن سینمای انقلاب ودفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری دکترجلال غفاری برگزارخواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار