رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود؛

گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها

گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها به همت سازمان سینمایی در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، در این گردهمایی که با هدف ارائه مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌های مختلف سینما با حضور […]

گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها به همت سازمان سینمایی در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، در این گردهمایی که با هدف ارائه مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌های مختلف سینما با حضور معاونان هنری و سینمایی تمامی استان‌ها برگزار می‌شود. این برنامه با حضور رئیس و معاونین سازمان سینمایی به همراه مدیران موسسات تابعه صورت خواهد گرفت.

در گردهمایی تخصصی معاونان هنری و روسای سینمایی استان‌ها، برنامه‌های ضروری و سازنده در روندهای جاری و چشم‌اندازهای سینما درحوزه‌های توسعه و مدیریت منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فیلمخانه ملی، نظارت و ارزشیابی، جشنواره‌ها و امور بین‌الملل و همچنین، مباحث مربوط به راهبردها و ماموریت‌های انجمن سینمای جوانان، بنیاد سینمای فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تبیین و ارائه خواهد شد.

یادآوری می‌شود، برگزاری تخصصی این گردهمایی در سطح استانی در راستای اهداف عدالت محوری سازمان سینمایی و با هدف همگرایی و هم‌افزایی و اثر گذاری در سیاستگذاری، برنامه ریزی، ارزیابی ظرفیت‌های موجود و بازشناسی ظرفیت‌های مغفول سینما در استان‌ها پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار