رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

وس اندرسون با فیلم جدیدش «شهر سیارکی» تابستان سال آینده در سینماها خواهد بود. به نقل از ورایتی، تاریخ اکران «شهر سیارکی» تابستان ۲۰۲۳ تعیین شد. این درام توییتری که جدیدترین فیلم وس آندرسون است، به گفته فوکوس فیچرز استودیوی سازنده فیلم، یک اکران محدود را از ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ آغاز می‌کند و بعد به […]

وس اندرسون با فیلم جدیدش «شهر سیارکی» تابستان سال آینده در سینماها خواهد بود.

به نقل از ورایتی، تاریخ اکران «شهر سیارکی» تابستان ۲۰۲۳ تعیین شد.

این درام توییتری که جدیدترین فیلم وس آندرسون است، به گفته فوکوس فیچرز استودیوی سازنده فیلم، یک اکران محدود را از ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ آغاز می‌کند و بعد به صورت گسترده از ۲۳ ژوئن بر پرده‌های نقره‌ای می‌رود. یونیورسال پیکچرز که شرکت مادر فوکوس پیکچرز است توزیع بین‌المللی فیلم را انجام می‌دهد.

به این ترتیب «شهر سیارکی» همان روزی اکران می‌شود که «فلش» برادران وارنر راهی سینماها می‌شود. یک هفته پس از اکران این فیلم «ایندیانا جونز» جدید به پرده‌های سینماها می‌رود.

اندرسون که از فیلم‌های اخیرش می‌توان از «پادشاهی طلوع ماه»، «هتل بزرگ بوداپست»، «جزیره سگ‌ها» و «گزارش فرانسوی» یاد کرد داستان «شهر سیارکی» را با رومن کاپولا نوشته است.

داستان «شهر سیارکی» در دهه ۱۹۵۰ می‌گذرد واز آن به عنوان مراقبه‌ای شاعرانه درباره معنای زندگی یاد شده است. در یک شهر بیابانی خیالی در آمریکای سال ۱۹۵۵ در جریان برگزاری یک گردهمایی با عنوان کنوانسیون ستارگان جوان، هرج و مرجی رخ می‌دهد. برای شرکت در این کنوانسیون، دانش آموزان همراه پدرها و مادرهای‌شان از سراسر آمریکا آمده‌اند تا به مشارکت و رقابت علمی، استراحت و تفریح بپردازند، اما رویدادهای در حال تغییر جهان این گردهمایی را مختل می‌کند.

بازیگران «شهر سیارکی» را گروه بزرگی از بازیگران مورد علاقه اندرسون تشکیل داده‌اند. تام هنکس، مارگو رابی، جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، جفری رایت، تیلدا سوینتون، برایان کرانستون، ادوارد نورتون، آدرین برودی، لیو شرایبر، هوپ دیویس، استفن پارک، روپرت فرند، مایا هاوک، استیو کارل، مت دیلون، هانگ چاو، ویلم دفو، تونی رولوری، جیک رایان، گریس ادواردز، آریستو میهان، سوفیا لیلیس، اتان لی، جف گلدبلوم و ریتا ویلسون از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار