رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز اسامی فیلم‌های این دوره را اعلام و از «جنک جهانی سوم»‌ به عنوان یکی از فیلم‌های بخش بین‌المللی خود یاد کرد. به نقل از ددلاین، سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز که از ۶ ژانویه شروع به کار می‌کند و تا شانزدهم همان ماه ادامه […]

سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز اسامی فیلم‌های این دوره را اعلام و از «جنک جهانی سوم»‌ به عنوان یکی از فیلم‌های بخش بین‌المللی خود یاد کرد.

به نقل از ددلاین، سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز که از ۶ ژانویه شروع به کار می‌کند و تا شانزدهم همان ماه ادامه دارد، «جنگ جهانی سوم» هومن سیدی را در بخش بین‌المللی به نمایش درمی‌آورد.

این جشنواره کار خود را با اولین نمایش جهانی «۸۰ برای بردی» با بازی جین فوندا، سالی فیلد، ریتا مورنو و لیلی تاملین افتتاح می‌کند. هر ۴ بازیگر فیلم در این رویداد حضور می‌یابند.

این فیلم داستان واقعی ۴ دوست صمیمی را روایت می‌کند که در سفری عجیب به سوپر بال ۲۰۱۷ می‌روند تا بازی قهرمان خود تام بردی را تماشا کنند. بردی قهرمان ۷ سوپر بال بوده است. نمایش این فیلم از ۳ فوریه در سینماها شروع می‌شود.

جشنواره پالم اسپرینگز امسال با «پادشاه گمشده» به پایان می‌رسد. سالی هاوکینز، شوناگ پرایس و هلن کاتامبا بازیگران فیلم هستند و فیلم درباره یک نویسنده جاه‌طلب است که به دنبال کشف بقایای گمشده ریچارد سوم پادشاه بریتانیا در قرن پانزدهم است.

این جشنواره امسال ۱۳۴ فیلم از ۶۴ کشور به نمایش درمی‌آورد که از میان آنها ۲۷ فیلم اولین اکران جهانی خود را تجربه می‌کنند.

از این میان ۳۵ فیلم در بخش بین‌المللی جشنواره به نمایش درمی‌آیند که همگی نماینده کشور خود در اسکار امسال هستند و «جنگ جهانی سوم» یکی از آنهاست.

«آلکاراس» ساخته کارلا سایمون از اسپانیا، «در جبهه غرب خبری نیست» ساخته ادوارد برگر از آلمان، «آرژانتین، ۱۹۸۵» ساخته سانتیاگو میتره از آرژانتین، «باردو» ساخته آلخاندور ایناریتو نماینده مکزیک، «خفتان آبی» ساخته مریم توزانی از مراکش، «توطئه قاهره» ساخته طارق صالح از سوئد، «نزدیک» ساخته لوکاس دونت از بلژیک، «تصمیم به ترک» ساخته پارک چان ووک از کره جنوبی، «ای او» ساخته یرژی اسکولیموسکی، «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی از دانمارک و «جویلند» ساخته سعیم صادق از پاکستان شماری از مهم‌ترین فیلم‌های بین‌المللی امسال هستند که در این بخش حضور دارند.

فیلم «خرس نیست» جعفر پناهی نیز در بخش اساتید مدرن که جدیدترین فیلم‌های کارگردان‌های مولف را دربرمی‌گیرد نمایش داده می‌شود.این بخش شامل ۹ فیلم است و فیلم «همه زیبایی و خونریزی» ساخته لورا پوئیتراس از آمریکا و «دلال» ساخته هیروکازئو کورئیدا از کره جنوبی، «هیلما» ساخته لاسه هالسروم از سوئد، «سالواتوره» ساخته لوکا گوادانینو از ایتالیا و «توری و لوکیتا» ساخته برادران داردن از بلژیک از دیگر فیلم‌های این بخش هستند.

فیلم «بی رویا» ساخته آرین وزیردفتری محصول ایران و آلمان هم یکی از ۳۳ فیلم بخش سینمای جهان حالا است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار