رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

برنامه تلویزیونی سلام تهران فردا با حضور رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. برنامه صبحگاهی سلام تهران فردا، دوشنبه بیست‌ویکم آذر ماه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. سلام تهران در این برنامه با حضور کبری خزعلی اجرا می‌شود. خزعلی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده […]

برنامه تلویزیونی سلام تهران فردا با حضور رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

برنامه صبحگاهی سلام تهران فردا، دوشنبه بیست‌ویکم آذر ماه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. سلام تهران در این برنامه با حضور کبری خزعلی اجرا می‌شود. خزعلی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در سلام تهران فردا حاضر می‌شود تا در گفت‌وگو با مجریان برنامه از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سی و هشتمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه‌های آینده این شورا صحبت کند.

در بخش ورزشی، امین پناهی، مربی اسبق آلمینیوم اراک به گفت‌وگو با افشین عبداللهیان می‌نشیند تا درباره اتفاقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین شرایط فوتبال لیگ برتر ایران سخن بگوید.

در ادامه، ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل بین‌الملل به این برنامه می‌آید تا با میزبانان سلام تهران درباره ارتباطات کشورهای جهان با ایران صحبت کند.

سلام تهران برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر سلطانی و علی شعبانی است که هر روز صبح ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. مجریان این قسمت از برنامه سلام تهران مصطفی امامی، افشین عبداللهیان و صدیقه مرادی در کنار علی ترابی در بخش اخبار هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @salamtehrantv5 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار