رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

رادیو صبا در برنامه «صبح صبا» به موضوع نقش و اهمیت تفریح در زندگی می پردازد تفریح سالم از مقوله های مهمی است که به ایفای نقش بهتر افراد در جامعه و افزایش بهره وری آنها کمک می کند و این امر نه تنها منجر به افزایش نشاط در جامعه می شود بلکه شاخصه های […]

رادیو صبا در برنامه «صبح صبا» به موضوع نقش و اهمیت تفریح در زندگی می پردازد

تفریح سالم از مقوله های مهمی است که به ایفای نقش بهتر افراد در جامعه و افزایش بهره وری آنها کمک می کند و این امر نه تنها منجر به افزایش نشاط در جامعه می شود بلکه شاخصه های سلامت روانی و اجتماعی مردم را بالا می برد.

رادیو صبا با شعار صدای شادی آفرین روز چهارشنبه در برنامه زنده صبح صبا با هدف توجه به نقش و اهمیت تفریح در زندگی با عنوان موضوعی «خسته نباشید» راهی آنتن میشود. این برنامه که در فضایی شاد و با تعامل با مخاطبان به بیان اخبار و رویداد های روز جامعه می پردازد، در بخش های مختلف با نگاهی طنز به نقش و اهمیت تفریح در زندگی می پردازد.

صبح صبا این سوال را برای مخاطبان مطرح می کند که «ارزان ترین چیزی که با آن خستگی شما در می رود چسیت؟»

شنوندگان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند.این برنامه با طرح این چالش به مخاطبان یادآوری می کند که گاهی با چیزهای کوچک می توان شاد بود و تفریح کرد.
مجله رادیویی «صبح صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار