رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
ویژه‌برنامه یلدای شبکه دو سیما مشخص شد

اسماعیل‌پور و علی مشهدی مجریان ویژه‌برنامه یلدای شب دو

ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه دو با اجرای حسن اسماعیل‌پور و علیرضا مسعودی چهارشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ویژه‌برنامه یلدایی شبکه دو با حضور هنرمندان، ورزشکاران، شعرا و افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف در فضایی متناسب با این […]

ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه دو با اجرای حسن اسماعیل‌پور و علیرضا مسعودی چهارشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ویژه‌برنامه یلدایی شبکه دو با حضور هنرمندان، ورزشکاران، شعرا و افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف در فضایی متناسب با این آیین ایرانی روانه آنتن می‌شود.
اجرای موسیقی و گزارش‌های ویژه در کنار گفت‌وگوی صمیمانه با مهمانان از جمله بخش‌های این برنامه است. همچنین حضور عوامل چند برنامه شبکه دو مانند صبحانه ایرانی در این ویژه‌برنامه پیش‌بینی شده است.

این ویژه‌برنامه توسط تیم سازنده «ورزش از نگاه دو» آماده پخش می‌شود و با توجه به این موضوع با حفظ بسته ورزشی، نگاهی اجتماعی فرهنگی به موضوعات مختلف در برنامه قابل مشاهده است.

گفتنی است با توجه به ایام فاطمیه ذکر نام حضرت زهرا (س) در برنامه جاری است.
این برنامه کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی سیدمحمد حسین میری که چهارشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۱:۳۰ بامداد در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار