رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

اولین قسمت فصل نهم برنامه «چرخ»، از امروز یکشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه چهار می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل جدید برنامه «چرخ» در گام دوم انقلاب، با شعار پرسش مبداء تغییر، روایتی مستند گونه  از ظرفیت ها و پیشرفت های کشور در زمینه […]

اولین قسمت فصل نهم برنامه «چرخ»، از امروز یکشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه چهار می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل جدید برنامه «چرخ» در گام دوم انقلاب، با شعار پرسش مبداء تغییر، روایتی مستند گونه  از ظرفیت ها و پیشرفت های کشور در زمینه های علم و فناوری خواهد بود.
در هر قسمت از این فصل بخش هایی نظیر گفتگو با استادان و نخبگان حوزه علم و فناوری ، معرفی مجموعه های دانش بنیان، معرفی کتاب های حوزه علم و فناوری و شخصیت های برجسته علمی پخش خواهد شد.
این مجموعه همچنین به طور ویژه روند پیشرفت کشور در ۵ عرصه راهبردی علم شامل فناوری نانو، سلول های بنیادی، انرژی هسته ای، فناوری زیستی و صنایع موشکی و دفاعی را مورد بررسی قرار می دهد.
«چرخ»، کاری از گروه دانش شبکه چهار به تهیه کنندگی مهدی بهادران، کارگردنی محمد حسن بینا و سردبیری دکتر علی فتاحی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹ تا پایان سال جاری به روی آنتن خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار