رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

مجموعه تلویزیونی «رقص پرواز» به کارگردانی احمد مرادپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از شبکه دو سیما روانه آنتن شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال «رقص پرواز» به نویسندگی علیرضا طالب زاده محصول سال ۱۳۸۳-۱۳۸۴ است. این مجموعه  درباره زندگی یک جراح متخصص است که در زمان جنگ تحمیلی […]

مجموعه تلویزیونی «رقص پرواز» به کارگردانی احمد مرادپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از شبکه دو سیما روانه آنتن شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال «رقص پرواز» به نویسندگی علیرضا طالب زاده محصول سال ۱۳۸۳-۱۳۸۴ است. این مجموعه  درباره زندگی یک جراح متخصص است که در زمان جنگ تحمیلی از آمریکا به ایران بازمی‌گردد و برای انجام عملی حساس ناچار می‌شود به اهواز سفر کند.
همزمان ملیحه، دانشجوی جوان پزشکی برای یافتن نامزدش دکتر مولایی با دکتر یاوری همراه می‌شود. مهدی هاشمی، لاله اسکندری، شهاب حسینی، امیرحسین صدیق، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، بیوک میرزایی، فخرالدین صدیق شریف، اصغر نقی زاده، آفرین عبیسی، ناصر ایزدفر و زنده‌یاد محمود مقامی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

«رقص پرواز» شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مجموعه روز بعد ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، ۹:۴۵ و ۱۶:۴۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار