رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه کنندگان مجموعه اکشن ماجراجویانه «گنجینه ملی» می گویند احتمال تولید سومین قسمت آن هنوز وجود دارد و به احتمال بسیار زیاد نقش اصلی آنرا دوباره نیکلاس کیج بازی خواهد کرد. جری بروکهایمر تهیه کننده و کارگردان مطرح هالیوودی در تازه ترین مصاحبه اش از علاقه خود برای ساخت قسمت جدیدی از این فیلم موفق […]

تهیه کنندگان مجموعه اکشن ماجراجویانه «گنجینه ملی» می گویند احتمال تولید سومین قسمت آن هنوز وجود دارد و به احتمال بسیار زیاد نقش اصلی آنرا دوباره نیکلاس کیج بازی خواهد کرد.

جری بروکهایمر تهیه کننده و کارگردان مطرح هالیوودی در تازه ترین مصاحبه اش از علاقه خود برای ساخت قسمت جدیدی از این فیلم موفق و پرفروش خبر داده است. صحبتهای جدید بروکهایمر در شرایطی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته که کمپانی والت دیزنی مالک امتیاز تولید این مجموعه فیلم، چندی قبل اعلام کرد یک مجموعه تلویزیونی براساس داستان و ماجراهای گنجینه ملی را در دست تولید دارد که اسپین آفی بر آن است و با حضور بازیگران تازه جلوی دوربین خواهد رفت. این مجموعه با نام «گنجینه ملی: لبه تاریخ» وارد مرحله تولید خواهد شد و فعلا اطلاعات چندانی درباره اش منتشر نشده است.

با این وجود، بروکهایمر می گوید:« حتما احتمال ساخت قسمت سوم فیلم وجود دارد و باید بگویم نیکلاس کیج شانس بسیار زیادی برای حضور مجدد در نقش اصلی آنرا دارد. اصلا بحث تولید مجموعه تلویزیونی گنجینه ملی برای این است که بتوان قسمتهای تازه ای از نسخه سینمایی را تولید و آماده اکران عمومی کرد. در ملاقاتی که با مدیران والت دیزنی داشتم، به آنها از علاقه ام برای ساخت قسمتهای بعدی فیلم گفتم. کیج را هم به عنوان بازیگر اصلی آن معرفی کردم. امتیاز تولید نسخه سینمایی گنجینه ملی به صورت مشترک متعلق به من و کمپانی والت دیزنی است و طبیعی است که باید با هم به یک توافق خوب و قابل قبول برای هر دو طرف برسیم. در حال حاضر، فیلمنامه ای در دست نداریم اما کار پیش تولید آن آغاز شده و فیلمنامه هم بزودی آماده می شود.»

بروکهایمر در این مصاحبه در رابطه با کارگردان فیلم صحبتی نکرد و مشخص نیست خودش آنرا کارگردانی می کند یا یک کارگردان دیگر. بحث ساخت قسمت سوم این اکشن ماجراجویانه چهارده سال بعد از نمایش عمومی دومین قسمت آن مطرح شده است. قسمت دوم برخلاف موفقیت کلان قسمت اول، توانست انتظارات سازندگانش را برآورده کرده و به فروشی بالاتر از قسمت اول دست پیدا کند. فیلم در حالی در سطح جهانی ۴۵۹ میلیون دلار فروش کرد، که قسمت اول فقط ۳۴۸ میلیون دلار فروش کرده بود. با توجه به این موفقیت خوب، تاخیر در تولید قسمتهای بعدی توسط سازندگان فیلم باعث تعجب فراوان تحلیل گران اقتصادی سینما شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار