رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه مستند درام «بچه زرنگ» در چهارمین قسمت خود که سه‌شنبه ۱۳ دی از شبکه دو روانه آنتن می‌شود به ماجرای اعزام شهید علی‌اکبر زوار به سوریه می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت به کارگردانی جواد علیزاده، علی‌اصغر زوار برادر شهید مدافع حرم علی‌اکبر زوار نقش […]

مجموعه مستند درام «بچه زرنگ» در چهارمین قسمت خود که سه‌شنبه ۱۳ دی از شبکه دو روانه آنتن می‌شود به ماجرای اعزام شهید علی‌اکبر زوار به سوریه می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت به کارگردانی جواد علیزاده، علی‌اصغر زوار برادر شهید مدافع حرم علی‌اکبر زوار نقش برادرش را ایفا می‌کند و از خانه شهید به عنوان لوکیشن اصلی در این قسمت استفاده شده است.
شهید علی‌اکبر زوار تصمیم داشت برای جنگ علیه داعش به سوریه برود ولی برای ایرانیانی که نظامی نبودند این امکان وجود نداشت، ماجرای زرنگی این شهید برای اعزام به سوریه داستان این قسمت «بچه زرنگ» است. شهید زوار به عنوان نیروهای ایرانی لشکر فاطمیون اولین بار ۱۶ شهریور ۹۴ به سوریه رفت و پس از گذشت سه ماه در تدمر سوریه منطقه «دکل» به شهادت رسید و مفقود شد. پیکر مطهر این شهید بزرگوار در اسفند همان سال تفحص و پس از چند ماه شناسایی شد و به آغوش خانواده بازگشت.


عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردانان: محمد مهدی خالقی، داوود مرادیان،جواد علیزاده،حسین امانی، مجری طرح و تهیه کننده: ابوالفضل حاجتمند، نویسنده: عباس هادیان، مشاور کارگردان: هادی حاجتمند، مدیر تولید:محمد حسین غفرانی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: فرشاد کلباسی، طراح صحنه و لباس : علی سنگینی، طراح چهره پردازی: شهرام توانایی، طراحی و ترکیب صدا: محمد حسین ابراهیمی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، مدیر صدابرداری: محسن طیبی، مدیرفیلمبرداری: ابراهیم رجبیان، تدوین: علی گورانی.
مستند درام «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند شنبه تا چهارشنبه ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار