رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «کام شیرین» شنبه ۱۷ دی موضوع برنامه خود را به «احساس شکست» در روابط زوجین و زندگی خانوادگی اختصاص داده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه با حضور کارشناس برنامه رضا ناظری و مهمانان حاضر در استودیو به بررسی موضوع بررسی احساس شکست […]

برنامه «کام شیرین» شنبه ۱۷ دی موضوع برنامه خود را به «احساس شکست» در روابط زوجین و زندگی خانوادگی اختصاص داده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه با حضور کارشناس برنامه رضا ناظری و مهمانان حاضر در استودیو به بررسی موضوع بررسی احساس شکست در زندگی می‌پردازد. درماندگی آموخته شده، شناختن خویش از کودکی، پذیرفتن شکست، گره نزدن به اتفاقات تلخ گذشته و … از جمله مضامینی است که در این قسمت از برنامه «کام شیرین» به آنها پرداخته می‌شود.

فصل جدید «کام شیرین» شنبه و دوشنبه با حضور کارشناس برنامه دکتر رضا ناظری و مهمانان حاضر در استودیو به بررسی موضوعات پیرامون روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی می‌پردازد و یکشنبه و سه‌شنبه نیز با نام « مثبت کام شیرین» ضمن تکمیل بحث روز پیش به پیامک‌های مردمی پاسخ داده و با یکی از مخاطبین به صورت تلفنی گفت‌وگو می‌کند.
این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار