رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

سریال تلویزیونی «آزادی مشروط»یکی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ساخته شده و از اول آبان روانه آنتن شبکه یک سیما شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ قصه سریال «آزادی مشروط» درباره سه زندانی است. آنها به‌‌دلیل جرمی که مرتکب شده‌اند، […]

سریال تلویزیونی «آزادی مشروط»یکی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ساخته شده و از اول آبان روانه آنتن شبکه یک سیما شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ قصه سریال «آزادی مشروط» درباره سه زندانی است. آنها به‌‌دلیل جرمی که مرتکب شده‌اند، در زندان به‌سر می‌برند اما ورود کرونا باعث شده است آنها آزادی مشروط را تجربه نمایند و بتوانند با خدمت کردن، بخشی از دوره محکومیت خودشان را جبران کنند.

داستان «آزادی مشروط» ازآنجا شروع می‌شود که به خاطر بیماری کرونا تصمیم گرفته می‌شود چندی از زندانیان با حکم آزادی مشروط برای مدتی آزاد شوند تا زندان خلوت‌تر شود، به همین دلیل فرد به اسم «طاها مرادی» با ایفای نقش پرویز فلاحی پور که کارهای نیروهای جهادی را در مسجد محل بر عهده دارد و شخصی خیرخواه می‌باشد، وساطت دو نفر از زندانیان-بیژن و بهروز- برای آزادی را می‌کند و آن‌ها را همراه با فرامرز که جایی برای ماندن ندارد به مسجد محل می‌برد تا کنار گروه‌های جهادی مشغول خدمت شوند.

بخش زیادی از فیلمبرداری سریال که تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده مسعود ده‌نمکی است، در بیمارستان امام خمینی(ره) کرج انجام شده و یک تیم فنی پزشکی در کنار گروه بازیگری حضور داشتند تا بتوانند تصویر را بدون خطای پزشکی به تصویر بکشند.

پوراندخت مهیمن، لیلا بوشهری، هلیا امامی، بهنوش بختیاری ، حدیثه تهرانی، مریم کاویانی، شهین تسلیمی، فاطمه شکری، ساقی زینتی،  فریبا ترکاشوند، صهبا شرافتی، ژاله درستکار،  نیوشا مدبر، غزاله اکرمی، حوریه مقدم، عاطفه رحمان پور، مهشید زاده‌رعیت، پرنیا کربلائی، پریا انوری، فرناز فضلی، آرزو افشار  و آرزو عطاری به عنوان بازیگر در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، علیرضا استادی، نیما شاهرخ‌شاهی، علیرضا مسعودی، سروش جمشیدی، سیدمهرداد ضیائی، کاوه سماک‌باشی، حسین رفیعی، رامین راستاد، اصغر نقی‌زاده، محمدرضا رهبری، افشین سنگ‌چاپ، شهاب عباسی، یدالله شادمانی، محمود مقامی، عباس محبی، مختار سائقی، علیرضا جاویدنیا، فرج‌الله گلسفیدی، سیامک اشعریون، مجید شهریاری، ابراهیم کوخائی، محمدرضا حسینی‌بای، ابوالفضل همراه، ماشالله شاهمرادی‌زاده، ماهان عبدی، سامان گوران، سید احمدرضا موسوی، سینا آبگون، سیدمسعود حسینی، مجید قادری، امید قادریان و رضا تقی‌زاده نیز از دیگر بازیگران آزادی مشروط هستند.

گفتنی است تا کنون ۴۰ قسمت از این سریال ۵۲ قسمتی روی آنتن رفته و امشب نیز قسمت ۴۱ آن پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار