رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برنامه های این شبکه رادیویی ایران در روزهای (۲۲و ۲۳ دی ماه) با موضوعات مادرانه و شاد تقدیم می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، این برنامه ها به شرح زیر تقدیم می شود: برنامه «کوی نشاط» پنج شنبه ۲۲ […]

در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برنامه های این شبکه رادیویی ایران در روزهای (۲۲و ۲۳ دی ماه) با موضوعات مادرانه و شاد تقدیم می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، این برنامه ها به شرح زیر تقدیم می شود:
برنامه «کوی نشاط» پنج شنبه ۲۲ دی ماه، با تقدیم بخش های شاد و مختلف به استقبال عید بزرگ ولادت بانوی دو عالم می رود.
این برنامه پنج شنبه ها ساعت ۹:۰۰ به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پخش می شود.
برنامه «گلبانگ» هم پنج شنبه، با پخش ترانه شاد «مادر» با صدای علی احمدیان سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) را گرامی میدارد.
«گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا پخش می شود.
«مادرانه» نام ویژه برنامه ای است که در گروه جامعه پخش و تولید می شود در این برنامه به جایگاه مادر و قدردانی از زحمات او در کنار سایر مسولیت های اجتماعی پرداخته می شود. ضمن اینکه در بخش های مختلف برنامه با مادران شهدای شاهچراغ و مادران نمونه گفت و گو می شود.
«مادرانه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای مهرناز فقیهی ۲۲ دی ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود
«پارک ساعی» هم این هفته پنج شنبه، با توجه به این ایام با موضوع حس مادری پخش می شود.
«پارک ساعی» به تهیه کنندگی زینب برومند پنج شنبه ها ساعت ۲۰:۰۰ پخش می شود
«بهار جان» ویژه برنامه دیگری است که در شب ولادت حضرت زهرا(س) با موضوع فضائل اخلاقی این بانوی عالی مرتبه به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی و حضور حجت الاسلام داوود نژاد ساعت ۲۲:۰۰ از گروه معارف و مناسبت ها پخش می شود.
اهالی «صبح جمعه باشما» هم در روز میلاد فاطمه (س) عیدانه ای شاد و متفاوت را به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان جمعه ساعت ۹:۰۰ تقدیم می کنند.
برنامه «به افق نور» هم روز جمعه با موضوع بررسی سیره اخلاقی حضرت زهرا(س) با حضور حجت الاسلام وحیدی و به تهیه کنندگی عبدالله علایی ساعت ۱۰:۳۰ پخش می شود.
و برنامه «حوض نقره» همزمان با میلاد با سعادت بانوی بزرگ هستی به بهانه این روز نگاهی به بنیاد خانواده در سینمای ایران دارد
«حوض نقره» به تهیه کنندگی زینب برومند و با اجرای حمید رضا رضایی جمعه ها ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار