رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه پنج سیما به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت زن و مقام مادر با ویژه برنامه های شاد و عیدانه همچون «به خانه بر می گردیم»، «رنگین کمان»، «کمدین» و… مهمان خانه های گرم مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه […]

شبکه پنج سیما به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت زن و مقام مادر با ویژه برنامه های شاد و عیدانه همچون «به خانه بر می گردیم»، «رنگین کمان»، «کمدین» و… مهمان خانه های گرم مخاطبان می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه عصرگاهی «به خانه بر می گردیم» در شب ولادت با سعادت بانوی دو عالم پنج شنبه ۲۲ دیماه ساعت ۲۰ تقدیم مادران ایران زمین می شود.
بنا بر این گزارش، دعوت از هنرمندان سینما و تلویزیون، حضور خوانندگان و اجرای گروه سرود از بخش های این ویژه برنامه است.
همچنین این عیدانه، استنداپ کمدی شادی را برای مخاطبان نیر تدارک دیده است.
حضور همسر شهید دفاع مقدس و همچنین اجرای برنامه توسط یکی از شاعران برجسته کشورمان نیز از دیگر بخش های تماشایی این برنامه است.
مجریان ویژه برنامه “به خانه بر می گردیم” در راستای بزرگداشت مقام والای مادر به دیدار و ‌دست بوسی دو تن از مادران شهدا رفتند و با اهدای گل و هدیه عرض ارادت و قدرانی کردند.
همچنین خاطراتی از زبان آنها بیان می شود که در فواصل برنامه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.
این برنامه کاری از گروه کودک و خانواده است که با اجرای راحله امینیان و محمدحسین مولایی و همچنین تهیه کنندگی زهرا خردمندنیک تقدیم بینندگان خواهد شد.

رنگین کمان در ایوان شمس
ویژه برنامه رنگین کمان روز جمعه ۲۳ دیماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از تالار ایوان شمس بصورت زنده و مستقیم ساعت ۱۵:۳۰ مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج می شود.
این برنامه با تدارک بخش های شاد و جذاب میزبان کودکان ایران زمین خواهد بود و قرار است کوثرحیدری بازیگر خردسال فیلم هناس در نقش آرمیتا رضایی نژاد مهمان ویژه این برنامه باشد.
دعوت و اجرای گروه سرود، نمایش، بازی و مسابقه از بخش های این ویژه برنامه است اما پخش صدای کودکان با عنوان یک جمله به مامانم، از آیتم های جذاب این برنامه است که تقدیم نگاه مادران ایران زمین می شود.
ویژه برنامه رنگین کمان به تهیه کنندگی فاطمه شیرازی مقدم و اجرای مریم وطن پور به مدت ۴۰ دقیقه مهمان خانه مخاطبان می شود.

مادران دوقلوها به خانه بر می گردند
قسمت دوم ویژه برنامه «به خانه بر می گردیم» ویژه روز مادر به تهیه کنندگی میثم محبیان جمعه ۲۳ دی ماه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
این ویژه برنامه میزبان بانوانی است که در سال۱۴۰۰ مادر شدند و همچنین مادرانی که فرزندان چند قلو دارند خواهد بود.
این ویژه برنامه با اجرای زینب پورابراهیم و حسین مولایی روز مادر را با شما مخاطبان گرامی جشن می گیرند.
تدارک و تهیه بخش های شاد و عیدانه از آیتم های متنوع و جذاب این ویژه برنامه است.

جیم کری در قاب «کمدین»
مستند تامینی «کمدین» جمعه ۲۳ دیماه ساعت ۱۳:۳۰با پخش سکانس هایی جذاب و تماشایی، به معرفی جیم کری بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین کانادایی می پردازد.
در مستند مفرح و جذاب «کمدین» سکانس های برگزیده و برتر فیلم های “جیم کری” تقدیم نگاه مخاطبان می‌ کند.
جیم کری متولد ۱۷ ژانویه ۱۹۶۲در کاناداست، جیم کری در فیلم های بسیاری بازی کرده و در همه آنها به موفقیت دست یافته است .او توانسته در کارنامه هنری خود دو جایزه گلدن‌گلوب را ثبت کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار