رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فاطمه مرتاضی، بازیگر سینما و تلویزیون روز یکشنبه بیست‌وپنجم دی ماه در استودیوی شبکه جام جم حضور پیدا کرد تا با مجریان برنامه شب‌نشینی به گفت‌وگو بنشیند؛ وی در این برنامه درباره فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه سینما صحبت کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فاطمه مرتاضی گفت: حدود […]

فاطمه مرتاضی، بازیگر سینما و تلویزیون روز یکشنبه بیست‌وپنجم دی ماه در استودیوی شبکه جام جم حضور پیدا کرد تا با مجریان برنامه شب‌نشینی به گفت‌وگو بنشیند؛ وی در این برنامه درباره فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه سینما صحبت کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فاطمه مرتاضی گفت: حدود ۱۵ سال می‌شود که در حوزه نمایش فعالیت دارم. سال‌ها پیش زمانی که شوهرم کسالت داشت دوره پرستاری دیدم و جایی پرستار شدم، پس از مدتی زمانی که به همراه یکی از دوستانم به دنبال کار بودیم با یک آگهی سینمایی تماس گرفتم و به مصاحبه رفتم و توانستم در جمع سینمایی‌ها حضور پیدا کنم.

وی درباره اولین اثر حرفه‌ای خود گفت:‌ اولین کاری که در آن ایفای نقش داشتم اثر بدیهی، کاری از دانیال حکیمی بود؛ در آن فیلم کوتاه من نقش مادر شهید را داشتم و آن اثر نیز برای روز مادر ساخته شده بود. به طور کلی من در حدود ۸۰ اثر حرفه‌ای ایفای نقش کرده‌ام.

او در رابطه با آثار خود گفت: من کارهای خوب بسیاری داشتم، برای مثال ساعت پنج عصر با سیامک انصاری و ویلای من با مهران مدیری از کارهای خوبی هستند که در آن‌ها ایفای نقش کردم. کارهای بسیاری دیگری داشتم و تقریبا با تمامی کارگردانان شناخته شده همکاری داشته‌ام.

وی درباره بازیگری گفت: علاقه من به حرفه بازیگری بیشتر به خاطر نوع فعالیت و ایفای نقش است و هیچ‌موقع هدف کسب درآمد نداشتم، حتی در چند فیلم پس از ایفای نقش مبلغی دریافت نکردم.

همکاری با خانم فریبا کوثری را بسیار دوست دارم و به نظرم ایشان هنرمند بسیار خوبی است.

او درباره فرزندانش اظهار داشت: من هشت فرزند دارم که بسیار خوب هستند، آن‌ها تمامی کارهای من را دوست دارند و پس از مشاهده فیلم‌ها با من تماس می‌گیرند.

وی افزود: من به اندازه‌ای کار در سینما را دوست دارم که خواب یا گشنگی هنگام فعالیت یا زمان آماده شدن برای کار من را اذیت نمی‌کند و برایم اهمیتی ندارد. اولویت من کار در حوزه بازیگری است و اکنون بسیار به این کار علاقه دارم به طوری که همیشه یک ساعت زودتر از موعد برای رفتن به سر صحنه آماده می‌شوم.
برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار