رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سریال «تمام رخ» با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت این شب ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما در حال پخش است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در […]

سریال «تمام رخ» با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت این شب ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما در حال پخش است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش می شود.

این سریال کسانی را به تصویر می کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن‌ فروشی تن دهند.


«تمام رخ» درباره یک دکتر داروساز به اسم بهزاد است که سال‌ها قبل نامزد خود را رها کرده و با دختر یک مرد ثروتمند ازدواج کرده است، حالا در جریان روابط دانشگاهی‌اش با خارج از کشور، دلباختۀ یک زن غیرایرانی شده است. از طرف دیگر دختری که قبلا نامزد او بوده، با انگیزه‌ای خاص، با پدر همسر بهزاد ازدواج کرده و بعد از مرگ این فرد، همۀ مال و اموال خانوادۀ همسر بهزاد را از آن خودش کرده است. در همین گیر و دار، همکار بهزاد متوجه رابطۀ او با زن خارجی شده و به این وسیله می‌خواهد از او اخاذی کند و …

آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، رحیم نوروزی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌ کنند.

در سریال تلویزیونی «تمام رخ» بازیگرانی همچون آرش آصفی، رحیم نوروزی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن، وحید نفر و سوتلانا سوپیلنیاک بازی میکنند.


گفتنی است امشب قسمت ۱۸ از این سریال ۳۰ قسمتی ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود و ۱۲ قسمت از آن طی شب های آینده روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار