رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

اکران آنلاین فیلم «سگ بند» ساخته مهران احمدی به شکل اختصاصی در پلتفرم «نماوا» شروع شد. فیلم سینمایی «سگ بند» دومین تجربه کارگردانی مهران احمدی بعد از اکران موفق در سینماها، وارد چرخه اکران آنلاین شد. سگ‌بند محصول سال ۱۳۹۸ است که به دلیل شروع پاندومی کرونا و نیمه تعطیل شدن سینماها اکران آن تا […]

اکران آنلاین فیلم «سگ بند» ساخته مهران احمدی به شکل اختصاصی در پلتفرم «نماوا» شروع شد.

فیلم سینمایی «سگ بند» دومین تجربه کارگردانی مهران احمدی بعد از اکران موفق در سینماها، وارد چرخه اکران آنلاین شد.

سگ‌بند محصول سال ۱۳۹۸ است که به دلیل شروع پاندومی کرونا و نیمه تعطیل شدن سینماها اکران آن تا سال ۱۴۰۱ به تعویق افتاد. این فیلم در نهایت به عنوان یکی از فیلم‌های نوروز سال ۱۴۰۱ روی پرده سینماها رفت و موفق شد عنوان دومین فیلم پروفروش سال را از آن خودش کند.

«سگ بند» در گیشه به فروشی نزدیک به ۴۳ میلیاردتومان فروش کرد و موفق شد ۱ میلیون و ۳۱۶ هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند.

این فیلم داستان دو برادر است که با ارثی که از طرف پدرشان به آن‌ها میرسد، وارد یک تجارت خطرناک می‌شوند. آن‌ها برای شروع این تجارت خطرناک و البته کثیف سفری به تایلند می‌کنند و…

امیر جعفری، بهرام افشاری، نازنین بیاتی، سیامک صفری، میر طاهر مظلومی، ویدا جوان و زنده‌یادان عزت الله مهرآوران و سیروس گرجستانی در این فیلم بازی دارند. مهران احمدی نیز علاوه برکارگردانی ، نقش کوتاهی را در این فیلم ایفا کرده است.

احمدی پیش از «سگ بند» فیلم کمدی « مصادره» را با بازی رضا عطاران و هومن سیدی کارگردانی کرده بود. از او مدتی است سریال «بی‌گناه» از شبکه خانگی در حال پخش است.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار