رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند کوتاه «آدم و حوا» اثر رضا دانش‌پژوه در جشنواره بیگ اسکای Big sky آمریکا حضور دارد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند کوتاه «آدم و حوا» به‌کارگردانی رضا دانش‌پژوه و از تولیدات انجمن سینمای جوانان یاسوج در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه جشنواره بیگ اسکای Big sky آمریکا رقابت […]

مستند کوتاه «آدم و حوا» اثر رضا دانش‌پژوه در جشنواره بیگ اسکای Big sky آمریکا حضور دارد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند کوتاه «آدم و حوا» به‌کارگردانی رضا دانش‌پژوه و از تولیدات انجمن سینمای جوانان یاسوج در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه جشنواره بیگ اسکای Big sky آمریکا رقابت خواهد کرد.

جشنواره بین‌المللی Big sky یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های مستند در جهان و مورد تایید آکادمی اسکار است؛ بهترین مستند این جشنواره به اسکار سال آینده معرفی می‌شود.

این جشنواره بیستمین دوره خود را از ۱۷ تا ۲۶ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۲۸ بهمن تا ۷ اسفند ۱۴۰۱ در شهر میزولای ایالت مونتانای آمریکا برگزار و مستند «آدم و حوا» در بخش رقابتی فیلم‌های مستند کوتاه، داوری خواهد شد.

گفتنی است کارگردان و عوامل فیلم از سوی این جشنواره جهت حضور در آمریکا دعوت شده‌اند.

مستند کوتاه «آدم و حوا» روایتی از اندیشه‌های یک زوج پیر روستایی‌ست که باورهای بهشت و جهنمی‌شان را درباره رفتارهایشان با یکدیگر مرور می‌کنند.

 

عوامل ساخت این مستند کوتاه عبارت‌اند از:

تهیه‌کنندگان: انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر یاسوج و رضا دانش‌پژوه، محمدجواد سعیدی
فیلم‌بردار: رضا دانش پژوه

تدوین‌گر: سجاد ایمانی

صداگذار:پ ارسوآ پاکیزه

اصلاح رنگ و نور: جمال‌الدین موسوی

صدابردار: پژمان امیرنژاد

عکاس: داود ایزدپناه
طراح پوستر: سعید صبحانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار