رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

قسمت سوم سریال «سقوط» ۲۸ دی در فیلیمو منتشر شد و همزمان ساترا مجددا خواستار برخورد قانونی برای توقف انتشار سریال به دلیل بی‌توجهی فیلیمو شد. همزمان با انتشار قسمت سوم سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده، ساترا اطلاعیه منتشر کرده و مجددا به غیرقانونی بودن پخش این سریال اشاره کرده. در این اطلاعیه اعلام […]

قسمت سوم سریال «سقوط» ۲۸ دی در فیلیمو منتشر شد و همزمان ساترا مجددا خواستار برخورد قانونی برای توقف انتشار سریال به دلیل بی‌توجهی فیلیمو شد.

همزمان با انتشار قسمت سوم سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده، ساترا اطلاعیه منتشر کرده و مجددا به غیرقانونی بودن پخش این سریال اشاره کرده. در این اطلاعیه اعلام شده که ساترا بر اساس وظیفه قانونی خود، همزمان با انتشار خبر تولید این سریال از سکوی فیلیمو درخواست کرد برای دریافت مجوز تولید و انتشار این مجموعه نمایشی اقدام کند اما  تذکرات مکتوب پیاپی ساترا به فیلیمو و هشدار نسبت به عواقب بی‌توجهی به قانون نیز توسط سکوی  فیلیمو نادیده گرفته شد.»

در این اطلاعیه آمده که ساترا خواستار توقف انتشار این سریال است و تاکید شده: «با استمرار بی‌توجهی این سکو به مکاتبات و تذکرات مکرر ساترا، این سازمان بر اساس وظیفه قانونی اقدام به مکاتبه با نهادهای ذی‌ربط به ویژه دادستانی کرد و خواستار برخورد قانونی برای توقف انتشار این سریال به دلیل بی‌توجهی سکوی فیلیمو به تذکرات پیاپی این سازمان و انتشار بدون مجوز تولید و پخش سریال سقوط شد.»

با این‌حال به این نکته اشاره شده که ساترا نهاد قانونی صدور مجوز تولید و انتشار سریال‌های نمایش خانگی و سایر محتواهای صوتی و تصویری فراگیر در فضای مجازی است و فارغ از محتوا و سایر عناصر این سریال، درخواست توقف انتشار آن را در این مرحله صرفا به دلیل بی‌اعتنایی سکوی فیلیمو به قانون به دادستانی ارائه داده و منتظر اقدام قانونی دستگاه قضایی است.

سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و بازی حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین مبری و  وحید آقاپور، چهارشنبه هر هفته در فیلیمو منتشر می‌شود و امروز هم قسمت سوم آن بارگزاری شده است.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار