رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رضا مقصودی ادامه فیلم « خجالت نکش» را در قالب سریالی برای شبکه خانگی تولید می‌کند. مقصودی که به عنوان فیلمنامه‌‌نویس نگارش فیلمنامه آثاری مهمی چون «لیلی با من است» و «شیدا» را در کارنامه دارد سال ۱۳۹۶، نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش با نام « خجالت نکش» را با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر […]

رضا مقصودی ادامه فیلم « خجالت نکش» را در قالب سریالی برای شبکه خانگی تولید می‌کند.

مقصودی که به عنوان فیلمنامه‌‌نویس نگارش فیلمنامه آثاری مهمی چون «لیلی با من است» و «شیدا» را در کارنامه دارد سال ۱۳۹۶، نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش با نام « خجالت نکش» را با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر جلوی دوربین برد. این فیلم در سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر علاوه بر حضور در بخش مسابقه فیلم‌های اول در بخش سودای سیمرغ هم حاضر شد. «خجالت نکش» در بخش سودای سیمرغ در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن (شبنم مقدمی) و رشته طراحی صحنه و لباس (رعنا امینی) نامزد سیمرغ شد و در بخش نگاه اول هم موفق شد سیمرغ بلورین بهترین کارگردان اول را از آن خودش کند.

«خجالت نکش» داستان مردی است به نام «قنبر» که در میانسالی و در حالیکه پسرهایش بزرگ شده‌اند و سر خانه و زندگی‌شان رفته‌اند تصمیم می‌گیرد که بار دیگر بچه‌دار شود. تصمیمی که با مخالفت اولیه همسرش «صنم» مواجه می‌شود.

این فیلم در اکران عمومی موفق شد نزدیک به ۵ میلیارد تومان در گیشه فروش کند. حالا و بعد از گذشت ۵ سال از ساخت فیلم «خجالت نکش» قرار است ادامه آن در قالب یک سریال برای پخش در شبکه خانگی تولید شود. مقصودی فیلمنامه نسخه سریالی «خجالت نکش» را به اتفاق افرا جرابلو به نگارش درآورده است.  فیلمنامه این سریال به تازگی از سوی ساترا موفق به اخذ پروانه ساخت شده است.

ادامه تولید یک فیلم در قالب سریال پیش از این توسط «پیمان قاسمخانی» و«محسن چگینی» تجربه شده است. آن‌ها سال ۱۳۹۹ فیلم «خوب، بد، جلف / ارتش سری» را در قالب سریال «خوب، بدف جلف / رادیو اکتیو» ادامه دادند.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار