رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده از امروز در پلتفرم تیوال در بخش نمایش خانگی عرضه خواهد شد. فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» سال گذشته در سینماهای هنرو تجربه سراسر کشور اکران شد. این فیلم گفته می شود یکی از شش فیلم پر مخاطب در گروه هنر و […]

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده از امروز در پلتفرم تیوال در بخش نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» سال گذشته در سینماهای هنرو تجربه سراسر کشور اکران شد.

این فیلم گفته می شود یکی از شش فیلم پر مخاطب در گروه هنر و تجربه به حساب می آید و تا اسفند سال ۱۴۰۰ اکران این فیلم ادامه داشت و در سال ۱۴۰۱ نیز این فیلم یکماه بصورت اکران آنلاین در دسترس مخاطبان بود.

بعد از پایان اکران این فیلم، پخش نمایش خانگی (vod) تا۱۰ بشمار امروز یکشنبه ۹ بهمن ماه از ساعت ۱۲ به روی پلتفرم تیوال در دسترس خواهد.بود.

علاقمندان می توانند از طریق لینک https://www.tiwall.com/p/ta10 نسخه با کیفیت این فیلم را تماشا کنند.

داستان «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیری با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند.

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، آرش یزدان و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: فرید ولی‌زاده، نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیر فیلمبرداری: حسین قلی‌پور، مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)، آهنگساز: شهاب اکبری،طراح پوستر :علیرضا اکبری،عکاس:احمد سیفی پور،صداگذار :حسین وفابی.اصلاح رنگ :سامان مجد وفایی و جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار