رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

برنامه «بالان» دوشنبه ۱۰ بهمن با حضور یک جوان نخبه ایرانی و یک قهرمان فوتسالیست به موضوع نقش امید در رسیدن به قله‌های افتخار می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این قسمت از «بالان» با حضور محمد طاهری «بازیکن فوتسال» و سجاد اکبرپور جوان نخبه ایرانی به میزبانی فرانک […]

برنامه «بالان» دوشنبه ۱۰ بهمن با حضور یک جوان نخبه ایرانی و یک قهرمان فوتسالیست به موضوع نقش امید در رسیدن به قله‌های افتخار می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این قسمت از «بالان» با حضور محمد طاهری «بازیکن فوتسال» و سجاد اکبرپور جوان نخبه ایرانی به میزبانی فرانک یوسفی به بررسی تاثیر امید و جهت‌دهی در مسیر رسیدن به قله‌های افتخار می‌پردازد .
سجاد اکبرپور جوان پر افتخار کوه‌چناری برترین چهره علمی سال ۹۶ استان فارس، برترین جوان سال ۹۹ کشور و نخبه علمی برگزیده استان فارس است که با ۳ مدال جهانی در حوزه هوش مصنوعی و اختراعات ، ۵ دیپلم افتخار از اتحادیه اروپا ، بیش از ۳۰ مدال کشوری و بین المللی یکی از پر افتخارترین جوانان ایرانی در عرصه‌های ملی و جهانی در چند سال اخیر است.
محمد طاهری کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال که در جام جهانی ۲۰۱۶ به عنوان سومی رقابت‌ها دست یافته در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.
این برنامه تلاش می‌کند با پرهیز از کلیشه‌های رایج و نصیحت‌محور، مخاطب را در بوته آگاهی، داوری و انتخاب قرار دهد. یکی از ویژگی‌های این مجموعه استفاده از آیتم‌های متنوع در آن است،از بخش‌های نمایشی کوتاه در ابتدای برنامه که با بازسازی موضوع محوری هر قسمت مخاطب را در شرایط انطباق ،همذات‌پنداری و همراهی قرار می‌دهد تا معرفی چهره ها ،فیلم های سینمایی، مستند و گفتگوهای صمیمانه با مردم که همه آنها در ارتباط با موضوع هر قسمت از برنامه طراحی شده‌اند.
مجموعه ترکیبی «بالان» به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌ شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار