رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز پدر و تقارن آن با چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در یادداشتی این روز بزرگ را به سینماگران تبریک گفت. متن یادداشت به شرح زیر است: تقارن ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با […]

مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز پدر و تقارن آن با چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در یادداشتی این روز بزرگ را به سینماگران تبریک گفت. متن یادداشت به شرح زیر است:

تقارن ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با ایام دهه فجر و روزهای طراوت‌بخش برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اسباب بسی نشاط و خرسندی‌ست. جشنوار‌ه‌ای که در قالب مهم‌ترین رویداد فرهنگی_هنری سرزمین زیبا و پهناورمان، ایران، بسترساز امید و نشاط، و دانستن و آگاهی‌ست.
سینمای ایران نمایانگر نماهای مهرورزی‌ست، نماهایی از جنس دوست داشتن و دوست‌داشته شدن، سینمای ما آیینه آسیب‌ها و معضلات اجتماعی‌ست برای زدودن غبار پشت شیشه پیچیدگی‌های یک جامعه، و یادآور رشادت‌ها و جان‌بازی‌های آنان که رفتند تا حتی مشتی خاک از این سرزمین پُر گوهر نرود.
جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بعد از گذشت چهل‌وچندی از رخ نمودن انقلاب اسلامی،  چهل‌ویکمین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد، جشنواره‌ای که گرچه مظروف یک سال تلاش سینماگران جوان و پرتجربه، و البته وفادار و دوست‌داشتنی حال با هر رای و نظری‌ست، اما تردیدی نیست که پیوند مهر، حداقل آورده این جریان فرهنگی برای سینما و دست‌اندرکاران و دوست‌دارانش خواهد بود تا جملگیِ ما امروز و در تازه‌ترین نوبت برگزاری این رویداد سینمایی نیز همدلانه و مسئولانه استوارتر از همیشه در مسیر پیشرفت و تعالی آن گام بر داریم.

با تقدیم احترام
مجتبی امینی
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار