رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گفته سعید الهی، امسال در جشنواره بین المللی فیلم فجر، سالن همایش های برج میلاد هر روز علاوه بر هنرمندان و مدعوین جشنواره میزبان مقامات و مسئولین ارشد نظام هم هست. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومیچهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه […]

به گفته سعید الهی، امسال در جشنواره بین المللی فیلم فجر، سالن همایش های برج میلاد هر روز علاوه بر هنرمندان و مدعوین جشنواره میزبان مقامات و مسئولین ارشد نظام هم هست.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومیچهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اشاره به ضرورت تعامل میان سینماگران و مسئولان دستگاههای اجرای، قضایی و قانونگذاری اظهار داشت: امسال برای نخستین بار بگونه ای طراحی و برنامه ریزی شده که خانه جشنواره هر روز بطور منظم عصرها میزبان این عزیزان نیز باشد.

وی افزود: مقامات ارشد شامل وزرا و معاونین اجتماعی فرهنگی آنان، معاونین‌ محترم رییس جمهور و روسای سازمان های مرتبط فرهنگی به همراه نمایندگان محترم حوزه های فرهنگی مجلس و نیز مسئولان عالیرتبه قضایی با حضور خود علاوه بر دیدار و همکلامی با مهمانان داخلی و خارجی از بازار بین المللی فیلم در برج میلاد نیز بازدید خواهند داشت.

الهی گفت: این اتفاق در سالهای گذشته گهگاه از سوی برخی مدیران بطور پراکنده رخ می داد که امسال با تدبیر صورت گرفته و با هدف مشخص و گفتگومحور سعی شده است به یک رویه تبدیل شود تا عرصه هنر و سینما و نیز حوزه های مختلف مدیریتی کشور از این بستر در جهت تقویت هم افزایی ها، دوستی ها و همدلی ها بهره مند شود‌.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار