رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «شریک‌من،‌زرافه» ساخته صلاح‌الدین نوری از جشنواره (CINEMAKING (CIFF بنگلادش جایزه افتخاری بهترین فیلم کوتاه بخش سینمای آسیا را دریافت کرد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه«شریک‌‌من‌،زرافه» در ژانر فانتزی به تهیه‌کنندگی و‌ کارگردانی صلاح‌الدین نوری در پنجمین دوره جشنواره (CINEMAKING (CIFF بنگلادش، موفق به کسب جایزه […]

فیلم کوتاه «شریک‌من،‌زرافه» ساخته صلاح‌الدین نوری از جشنواره (CINEMAKING (CIFF بنگلادش جایزه افتخاری بهترین فیلم کوتاه بخش سینمای آسیا را دریافت کرد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه«شریک‌‌من‌،زرافه» در ژانر فانتزی به تهیه‌کنندگی و‌ کارگردانی صلاح‌الدین نوری در پنجمین دوره جشنواره (CINEMAKING (CIFF بنگلادش، موفق به کسب جایزه افتخاری هیأت داوران در بخش مسابقه سینمای آسیا و همچنین در بخش سینمای‌جهان به‌عنوان یکی از نامزدهای نهایی انتخاب شد.
جشنواره بین‌المللی فیلم (CIFF) CINEMAKING یکی از جشنواره‌های بین‌المللی فیلم معتبر در جنوب آسیا؛ب نگلادش است که توسط جشنواره داکا و با حمایت بزرگترین شرکت پخش و تولید مشترک فیلم در جنوب آسیا Cinemaking24 فعالیت می‌کند.
در «شریک من زرافه»کتاب‌فروشی از راه غیر معمول کسب در آمد می کند؛ شخصی متوجه این کسب غیرمعمول می‌شود و از کتاب‌فروش در ازای لو ندادنش درخواست باج می‌کند.
عوامل ساخت این فیلم:
تهیه‌کننده،نویسنده و کارگردان:صلاح‌الدین ‌نوری
بازیگران:محمدجواد خواجه، امیرتهرانی، هما برزگری
دستیارکارگردان‌ و برنامه‌‌ریز:محمد‌جواد خواجه
فیلم‌بردار:فاتح شافعی
طراح صحنه و لباس:صلاح‌الدین نوری
گریم:عاطفه رضایی
تدوین:محمدجواد خواجه
طراحی،ترکیب صدا و صدا گذاری:عرفان‌ یزدی
اصلاح رنگ‌ونور:حسن پیله‌ور
منشی‌صحنه:نوشین‌طاطایی
دستیار‌فیلم‌بردار:رضا تقوی
ساخت تیزر:پژمان ابوالقاسمی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار