رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

کارنامه جواد عزتی در سینمای ایران نشان می‌دهد این بازیگر در کنار ایفای نقش‌های کمدی، توانسته در قامت یک قهرمان جدی و متفاوت، مهارت خود را به رخ بکشد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، عزتی که بارها به گفته منتقدان شایسته دریافت سیمرغ بود اما نادیده گرفته شد؛ […]

کارنامه جواد عزتی در سینمای ایران نشان می‌دهد این بازیگر در کنار ایفای نقش‌های کمدی، توانسته در قامت یک قهرمان جدی و متفاوت، مهارت خود را به رخ بکشد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، عزتی که بارها به گفته منتقدان شایسته دریافت سیمرغ بود اما نادیده گرفته شد؛ این‌بار هم با فیلم «کُت‌چرمی» در جشنواره فجر حضور دارد.

این بازیگر در این فیلم، ایفاگر نقش عیسی فرهمند، یک کارمند سازمان بهزیستی است که در حین بررسی تخلفات مالی یکی از مراکز، متوجه یک باند فساد اقتصادی و ترانزیت مواد مخدر توسط دختران بدسرپرست می‌شود. عزتی این بار نیز در نقشی آشنا و محوری، در پی شناسایی سرکردهٔ باند، کتِ عدالتخواهی بر تن می‌کند و وارد مسیری سخت می‌شود

»کت‌چرمی» علیرغم حذف بخش آرای مردمی، تا امروز پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره چهل‌ویکم بوده است. فیلمی که اگر سیمرغ مردمی وجود داشت، یکی از شانس‌های جدی این بخش جشنواره محسوب می‌شد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی کامران حجازی، نخستین اثر بلند سینمایی حسین میرزامحمدی است که نمایش آن در سینمای رسانه‌ جشنواره، با استقبال اهالی رسانه و منتقدان مواجه شد.

طراح پوستر: محمد موحدنیا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار