رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

ساعت پخش فیلم‌های سینمایی شبکه‌های مختلف درایام نوروز اعلام شد و بر این اساس شبکه یک و سه نیمه شب و شبکه‌های دو و پنج هر روز ظهر فیلم‌های خود از جمله «بتمن»، «من زالاتان هستم» ، «مرد علیه زنبور» و…. را روانه آنتن می‌کنند. قرار است در ایام تعطیلات نوروز نزدیک به ۱۷۰ فیلم […]

ساعت پخش فیلم‌های سینمایی شبکه‌های مختلف درایام نوروز اعلام شد و بر این اساس شبکه یک و سه نیمه شب و شبکه‌های دو و پنج هر روز ظهر فیلم‌های خود از جمله «بتمن»، «من زالاتان هستم» ، «مرد علیه زنبور» و…. را روانه آنتن می‌کنند.

قرار است در ایام تعطیلات نوروز نزدیک به ۱۷۰ فیلم سینمایی ایرانی و خارجی از شبکه‌های مختلف پخش شوند. بر همین اساس ساعت پخش فیلم‌ها در شبکه‌های مختلف از سوی معاونت سیما اعلام شده است.

شبکه یک قرار است هر شب ساعت ۱۲ نیمه شب یک فیلم سینمایی روانه آنتن کند. «دوک»، «دو دوست»، «رهایی»، «مأموریت هوایی»، «نور سیاه» از جمله فیلم‌هایی هستند که در کنداکتور نورزی این شبکه به چشم می‌خورند.

شبکه دو ساعت ۱۵.۳۰ را برای پخش فیلم‌های نوروزی خود در نظر گرفته است. «تولسیداس پسر»، «بر فراز آسمان»، «اسرار حلقه»، «سرای خانوادگی»، «مرد تنهای ماه» تعدادی از فیلم‌های نوروزی این شبکه هستند

شبکه سه که هر سال نوروز ساعت ۱۵ فیلم سینمایی پخش می‌کرد، امسال ساعت پخش آثار سینمایی را به ۳۰ دقیقه بامداد منتقل کرده است. در این ساعت قرار است فیلم‌هایی چون«جدال مرد و زنبور»، «دنیای ژوراسیک ۳»، «من زلاتان هستم»، «آمبولانس» و «مرد خاکستری» و…. روانه آنتن شوند.

شبکه چهار به سیاق هر سال فیلم‌های نوروزی خود را در باکس ساعت ۲۰.۳۰ پخش می‌کند. «بتمن»، «انولا هولمز ۲»، «یک دست لباس»، «کیمی»، «لامبورگینی» و… شاخص‌ترین فیلم‌هایی هستند که در کنداکتور نوروزی شبکه چهار قرار گرفته‌اند.

شبکه پنج در ایام نوروز دو باکس ۹.۳۰ صبح و ۱۳.۳۰ ظهر را به پخش فیلم سینمایی اختصاص داده است. «دختر عزیزم»، «دزدان دریایی آخرین گنج پنهان»، «درنده»، «جامه قهرمانی»، «سقوط» تعدادی از فیلم‌های نوروزی این شبکه هستند.

شبکه نمایش هم قرار است در ایام نوروز در باکس ساعت ۲۳ خود فیلم جدید پخش کند. «جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور»، «ترول»، «کارآگاه محله چینی ها»، «شبح مسابقات آزاد گلف» و «هانسان: اژدهای خیزان»و… فیلم‌هایی هستند که برای نخستین بار از طریق این شبکه پخش خواهند شد.

در ایام تعطیلات نوروز شبکه کودک در ساعت ۱۴ و شبکه امید در ساعت ۱۶ فیلم سینمایی پخش خواهند کرد. «گربه چکمه پوش۲: آخرین فرصت»، «هیولای دریا»، «فینیک»، «صدرا»، «بروبچه های رافادان» ، «بروبچه های رافادان» ، «کاپیتان نُوا»، «مقر سری»، «جریان هوای آبی»، «آنچه من هستم»، «لایل لایلِ کروکدیل»، «بلند شو» و … فیلم‌هایی هستند که در این ایم روی آنتن این دو شبکه می‌روند.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار