رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «سینما هویت» در قسمت های پایانی این هفته به بررسی دنیای سینمایی والت دیزنی و جهان انیمیشن می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در قسمت های پیش رو بازنمایی خانواده در جهان انیمیشن های دیزنی، پاسخ به سوال چرا انیمیشن جذاب است و پرداختن به پدیده های سوال […]

برنامه «سینما هویت» در قسمت های پایانی این هفته به بررسی دنیای سینمایی والت دیزنی و جهان انیمیشن می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در قسمت های پیش رو بازنمایی خانواده در جهان انیمیشن های دیزنی، پاسخ به سوال چرا انیمیشن جذاب است و پرداختن به پدیده های سوال برانگیز درمورد دنیای انیمیشن ها از جمله مواردی است که در پیشخوان نقد سینمایی سینما هویت قرار میگیرد.«سینما هویت» تنها برنامه سینمایی مختص نوجوانان است که در یک فصل از ابتدای سال جاری روی آنتن شبکه امید رفت و این روزها فصل دوم آن از شبکه امید در حال پخش است.
این برنامه با اجرای امید پویانفر و عرفان بی‌طرف روی آنتن می‌رود و پیمان خزلی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. همچنین فرزانه کریمیان سردبیر برنامه است.
فصل دوم «سینما هویت» به بررسی آثار شاخص سینمای جهان با رویکرد «هویت سازی» می‌پردازد در این فصل بررسی مولفه‌ها و معیارهای فیلم‌های مطرح جهان مورد بررسی قرار گرفته و دنیای آنها از دید هویت بخشی به نوجوان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این برنامه در بخش میز کارشناسی از حضور اهالی رسانه بهره می‌گیرد و در پرونده هر قسمت، ابعاد تاریخی و پیشینیه فیلم روی پیشخوان خبر برنامه قرار خواهد گرفت.
«سینما هویت» امروز و فردا پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه امید می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار