رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه پنج سیما در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار را از مشهد مقدس تقدیم نگاه مخاطبان می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه هر شب ساعت ۱۸ با اجرا و کارشناسی حجت الاسلام مسلم داوودی نژاد تماشایی می شود. این برنامه تصاویر زنده از صحن و سرای […]

شبکه پنج سیما در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار را از مشهد مقدس تقدیم نگاه مخاطبان می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه هر شب ساعت ۱۸ با اجرا و کارشناسی حجت الاسلام مسلم داوودی نژاد تماشایی می شود. این برنامه تصاویر زنده از صحن و سرای حرم امن رضوی، سفره های احسان افطار، حضور مردم و … تماشایی می شود.
این ویژه برنامه در گروه معارف شبکه پنج سیما تهیه، تولید و هر شب ساعت ۱۸ به صورت زنده روی آنتن می رود.

همچنین برنامه تانیایش با محوریت شاد زیستن با اجرا و کارشناسی حجت الاسلام دکتر مسلم داودی نژاد در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه ای  روی آنتن می رود. این برنامه به تهیه کنندگی میثم ریاحی هر روز بعد از اذان صبح میهمان خانه های مخاطبین می شود.

برنامه انس با قرآن کریم با هدف تلاوت روزانه یک جزء از قرآن مجید از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و با اجرای غلام رضا احمدی تماشایی می شود. این برنامه که در ماه مبارک هر روز بعد از اذان ظهر پخش می شود، از تلاوت قاریان ممتاز قرآن مجید بهره خواهیم برد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار