رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، تهیه کننده «اهل سفر» در این باره گفت: این مجموعه در سری جدیدش که با نام «مسافر آذران» پخش می شود به  جاذبه های تاریخی، گردشگری، مردم شناسی، آداب و سنن اهالی منطقه و منابع طبیعی و محیط زیست آذربایجان شرقی پرداخته است. روحی منش درباره تولید […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، تهیه کننده «اهل سفر» در این باره گفت: این مجموعه در سری جدیدش که با نام «مسافر آذران» پخش می شود به  جاذبه های تاریخی، گردشگری، مردم شناسی، آداب و سنن اهالی منطقه و منابع طبیعی و محیط زیست آذربایجان شرقی پرداخته است.

روحی منش درباره تولید سری جدید این  مجموعه گفت:‌ پیش تولید این مجموعه چهار ماه طول کشید،‌ پروژه تولید دو بار، اول به دلیل کسالت و بار دوم به دلیل از اسب افتادن  راوی مجموعه جناب آقای خلیلی متوقف شد  و کار  پس از بهبودی ایشان از سر گرفته شد،‌ خوشبختانه مجموعه حالا آماده پخش شده و  در نوروز زیبایی استان آذربایجان شرقی را پیش روی مخاطب می گشاید.

این تهیه کننده درباره تولید مجموعه مستندهای «اهل سفر» هم گفت:  ایران سرشار از جاذبه هایی است که حتی ایرانیان هم کمتر از آن مطلع هستند،‌ هدف من از آغاز اول معرفی همین  زیبایی ها و جاذبه ها به مردم کشورمان و سپس در سطح بین الملل بود.

روحی منش گفت:‌ «مسافر آذران» در ایام عید هر شب با روایت مهدی خلیلی از شبکه مستند پخش می شود و فرصتی را برای بیننده فراهم می کند تا  جاذبه های استان آذربایجان شرقی را از نزدیک تماشا کند.

«اهل سفر» در شبکه مستند تولید شده و از عوامل آن می توان به از دیگر عوامل آن می توان به تدوینگر : فرحبخش فرهیدنیا، تصویربردار:  امین مافی، نویسنده و کارگردان: یاسر طالبی،‌ صدابردار: سید مجید حسینی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن جعفری و طراح، مجری طرح و تهیه‌کننده : میترا روحی منش اشاره کرد.

این مجموعه از سه شنبه ۱ فروردین هر شب ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار