رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

گای ریچی در حالی کلید فیلمبرداری فیلم تازه اش را زد که چند بازیگر جدید برای نقش‌های مختلف آن گرفت. «وزارتخانه جنگ غیرجنتلمنانه» یک اکشن جاسوسی با پس زمینه جنگ جهانی دوم است. هنری کاویل سوپرمن سابق ژانر ابرقهرمانانه و ایزا گونزالس قبل از این به عنوان بازیگران اصلی فیلم معرفی شده‌اند. حالا هنری گولدینگ، […]

گای ریچی در حالی کلید فیلمبرداری فیلم تازه اش را زد که چند بازیگر جدید برای نقش‌های مختلف آن گرفت.

«وزارتخانه جنگ غیرجنتلمنانه» یک اکشن جاسوسی با پس زمینه جنگ جهانی دوم است. هنری کاویل سوپرمن سابق ژانر ابرقهرمانانه و ایزا گونزالس قبل از این به عنوان بازیگران اصلی فیلم معرفی شده‌اند. حالا هنری گولدینگ، آلن ریچسون، کری آمونگ، هنریک زاگا، تیل شویگر، هیرو فینس تیفین و آلکس پتیفر هم به جمع بازیگران آن پیوسته اند.

جری بروکهایمر تهیه کننده معروف ژانر اکشن، «وزارتخانه جنگ غیرجنتلمنانه» را با همکاری شرکت لاینزگیت و برای کمپانی پارامونت تهیه می‌کند.

فیلمنامه فیلم را ریچی براساس داستان نول پرخواننده‌ای به همین نام اثر دیمین لوئیس نوشته است. این داستان که با الهام از یک ماجرای واقعی نوشته شده، برداشتی از یادداشت‌های خبرنگار جنگی و تاریخی گیلس میلتون است. داستان نول و فیلم کاراکتر وینستن چرچیل نخست وزیر وقت بریتانیا و یان فلمینگ نویسنده داستان‌های جنایی و جاسوسی را در راس ماجراجویی‌های خود دارد. این دو با سازماندهی کردن یک سازمان زیرزمینی، از تکنیک‌های تازه و بدیعی برای مبارزه با ارتش نازی و ماموران هیتلری استفاده می‌کنند. از قرار معلوم، بهره گیری از همین تکنیک‌های ابداعی است که باعث تغییر سرنوشت جنگ شده و مانع از پیروزی ارتش هیتلری و تسلط نازی‌ها بر جهان می‌شود.

فیلمبرداری این اکشن تاریخی جاسوسی که در استودیوی قدیمی پاین وود انجام می‌شود، تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت. بخشی از صحنه‌های فیلم هم در آنتالیای ترکیه فیلمبرداری می‌شود.

مدیران کمپانی پارامونت سال ۲۰۱۵ امتیاز برگردان سینمایی نول را خریداری کردند و در چند سال اخیر برای تولید آن دو دل بودند.

در حالی که زمانی برای اکران عمومی «وزارتخانه جنگ غیرجنتلمنانه» تعیین نشده، شنیده می‌شود که فیلم برای سال ۲۰۲۴ روانه پرده سینما‌ها خواهد شد.

ریچی در شرایطی مشغول فیلمبرداری این فیلم است که ساخته دیگرش «عملیات فورچون» نتوانسته موفقیتی در جدول گیشه سینما‌های جهان بدست بیاورد. این کمدی اکشن ماجراجویانه هفته قبل اکران عمومی شد و با هزینه تولید ۵۰ میلیون دلاری اش، فروش یک هفته‌ای جهانی ۳۵ میلیون دلاری را تجربه کرد. در حالی که تماشاگران آمریکایی فقط ۴ میلیون دلار برای دیدن این کمدی اکشن پرداخت کردند، فروش بین المللی آن ۳۱ میلیون دلار بوده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار