رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«چشمانی که دید» به تهیه کنندگی و کارگردانی میلاد محمدی  پرتره ای از پروفسور محمود حسابی پدر علم فیزیک ایران جمعه ۴ فروردین ساعت ۱۵ از شبکه مستند پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «چشمانی که دید» تولید شبکه مستند سیماست و در ۶۰ دقیقه به زندگی خانوادگی […]

«چشمانی که دید» به تهیه کنندگی و کارگردانی میلاد محمدی  پرتره ای از پروفسور محمود حسابی پدر علم فیزیک ایران جمعه ۴ فروردین ساعت ۱۵ از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «چشمانی که دید» تولید شبکه مستند سیماست و در ۶۰ دقیقه به زندگی خانوادگی و علمی پروفسور دکتر محمود حسابی پدر علم فیزیک ایران از زبان فرزند و شاگردانش پرداخته است.

این مستند با تکیه بر منابع پژوهشی معتبر و در گفت و گو با آشنایان، نزدیکان، خانواده و بنیاد حسابی می کوشد تصویری واقعی از پروفسور حسابی و جایگاه علمی او  به نمایش بگذارد.

نویسنده و کارگردان این مستند پرتره میلاد محمدی است و از دیگر عوامل آن می توان به مشاور کارگردان و تدوین: محمدجواد رجب بیگی، تصویربردار: حسن سیدی پریشان و فرزاد جعفری، نقاشی متحرک: رودابه کاشانی، مدیر تولید: مجتبی قربانی، صدابردار: جلال بهمنی، پژوهش: علی سیف اللهی، گویندگان: آلبرت کچوئی و مازیار ملکی و مجری طرح: زمزم شیخ اشاره کرد.

شبکه مستند از روز اول فروردین ماه ۱۴۰۲ هر روز ساعت ۱۵، گلچینی از بهترین مستندهای ایرانی با موضوعات مختلف روی آنتن می‌رود. از جمله فیلم‌های مستندی که در این باکس به نمایش درمی‌آید می‌توان به فیلم‌های «جواهر»، «خارجی»، «قصه‌ خورشید خانم»، «تیم دکتر مستوفی»، «خودکار» و «زمانی برای طنازی» اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار