رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن کوتاه «پیش از بهشت» به هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی دیه‌چی‌مینوتی ایتالیا راه یافت. فیلم کوتاه «پیش از بهشت» به کارگردانی احمد حیدریان و تهیه کنندگی محدثه پیرهادی از تولیدات باشگاه فیلم سوره به هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دیه‌چی‌مینوتی» (Dieciminuti) ایتالیا راه یافت. هجدهمین دوره این جشنواره از ۲۷ مارچ تا ۱ آوریل برابر با […]

انیمیشن کوتاه «پیش از بهشت» به هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی دیه‌چی‌مینوتی ایتالیا راه یافت.

فیلم کوتاه «پیش از بهشت» به کارگردانی احمد حیدریان و تهیه کنندگی محدثه پیرهادی از تولیدات باشگاه فیلم سوره به هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دیه‌چی‌مینوتی» (Dieciminuti) ایتالیا راه یافت.

هجدهمین دوره این جشنواره از ۲۷ مارچ تا ۱ آوریل برابر با ۷ تا ۱۲ فروردین در شهر سکانو ایتالیا برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم «دیه‌چی‌مینوتی» در سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرد و توانست به یکی از رویداد‌های اختصاصی فیلم‌های کوتاه در ایتالیا تبدیل شود.

این جشنواره که در بخش‌های مختلف رقابتی برگزار می‌شود؛ در دوره‌های پیشین با حضور بیش از ۱۶۰۰۰ فیلم کوتاه در مجموع توانست نزدیک به ۲۰۰۰۰ تماشاگر را به خود جذب کند.

انیمیشن کوتاه «پیش از بهشت»، تاکنون موفق به دریافت جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره جهانی کن فرانسه، برنده جایزه بهترین انیمیشن جشنواره کرکوک عراق و جایزه بهترین پویانمایی در دو بخش نسل روایت و جهان بدون اسراییل جشنواره مقاومت شده است.

پخش بین‌الملل این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین الملل سوره است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار