رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«زمانی برای طنازی» پرتره علیرضا جاوید نیا بازیگر و گویندهٔ رادیو و تلویزیون ساخته ابوالفضل توکلی و تولید جدید شبکه مستند جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۱۵ پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، توکلی در این باره گفت:  این مستند تابستان ۱۴۰۱ در ۵۲ دقیقه تولید شده و به […]

«زمانی برای طنازی» پرتره علیرضا جاوید نیا بازیگر و گویندهٔ رادیو و تلویزیون ساخته ابوالفضل توکلی و تولید جدید شبکه مستند جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۱۵ پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، توکلی در این باره گفت:  این مستند تابستان ۱۴۰۱ در ۵۲ دقیقه تولید شده و به فصلهای مختلفی از زندگی این هنرمند پرداخته است.او گفت:  «زمانی برای طنازی» در رادیو ارگ، ساختمان شهدای رادیو و در محل تولد ایشان  محله ری تصویربرداری شده است و هنرمندانی مثل  فاطمه نیرومند  از مجریان با سابقه رادیو، شوکت حجت صدا پیشه پیشکسوت، نسرین زارع و خانم شیرین سپه راد ما را همراهی  کردند.
این کارگردان درباره نام‌گذاری این مستند گفت:  جاوید نیا کارهای مختلفی در کارنامه اش دارد اما اوج فعالیت و شهرتش از اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد است که در شرایط بد اجتماعی که مردم نیاز بیشتری به شادی داشتند، با همنسلانشان تلاش می کردند خنده بر لب آدم‌ها بیاورند. ایشان بسیار مردمدار و معتمد هستند و در بخش از فیلم می بینید که مردم در محله قدیم ایشان موضوعاتشان را با این هنرمند در میان می گذارند تا با مسئولین مطرح کند و این از اعتماد اهالی به ایشان نشان دارد.
توکلی گفت: جاویدنیا دوستی صمیمانه ای با مرحوم منوچهر نوذری  و در بسیاری برنامه های مثل صبح جمعه با شما و راه شب همکاری کرده است. یکی از ویژگی های شاخص این هنرمند تیپ سازی‌هایش در همین برنامه ها والبته برنامه های تصویری ای مثل «جدی نگیرید» است، تیپ هایی که  از جامعه برداشته و به خوبی به خود مردم انتقال داده است.
تهیه کننده و کارگردان این مستند ابوالفضل توکلی است و از دیگر عوامل آن می توان به تصویربردار: محمد ورزنده، صدابردار: مهرداد مقدسی، تدوین و صداگذاری : ابوالفضل توکلی و مدیر تولید: امیرمهدی صادقی اشاره کرد.
این مستند در اولین پخش تلویزیونی اش ۱۱ فروردین  ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه مستند می رود و تکرارش ساعت ۲۴ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار