رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
گزارش فروش فیلم های روی پرده

«فسیل» در دو هفته ۲۰ میلیارد تومان فروخت

فیلم کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی طی دو هفته توانست رکوردی بی سابقه از خود به جا بگذارد و با جذب ۴۱۱ هزار مخاطب فروش خود را از مرز ۲۰ میلیارد تومان عبور دهد. فیلم کمدی «فسیل» یکی از فیلم‏های اکران نوروز ۱۴۰۲ نمایش عمومی خود را از چهارشنبه ۲۵ اسفندماه با در اختیار […]

فیلم کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی طی دو هفته توانست رکوردی بی سابقه از خود به جا بگذارد و با جذب ۴۱۱ هزار مخاطب فروش خود را از مرز ۲۰ میلیارد تومان عبور دهد.
فیلم کمدی «فسیل» یکی از فیلم‏های اکران نوروز ۱۴۰۲ نمایش عمومی خود را از چهارشنبه ۲۵ اسفندماه با در اختیار داشتن ۴۱۵ سالن شروع کرد. این فیلم طی دو این دو هفته در ۸ هزار و ۹۷۳ سانس روی پرده رفت و موفق شد گیشه خود را به ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برساند. فروش این ساخته کریم امینی از هفته دوم اکران روند صعودی به خودش گرفت و توانست در حد فاصل دوم تا هشتم فروردین بیش از ۱۷ میلیارد تومان فروش کند و ۳۴۱ هزار مخاطب را به سالنهای سینما بکشاند. در فیلم «فسیل» بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، ایمان صفا، الهه حصاری، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی بازی دارند.


فیلم دفاع مقدسی «غریب» با فاصله نسبت به «فسیل» دومین فیلم جدول فروش اکران فیلم‏های جدید نوروز است. این فیلم طی دو هفته‏ای که روی پرده بوده، با در اختیار داشتن ۲۵۴ سالن گیشه خود را به مرز ۲ میلیارد تومان رسانده است. این فیلم تا کنون موفق به جذب ۴۰ هزار مخاطب شده است.


«عروس خیابان فرشته» دیگر فیلم جدید اکران نوروز است .فروش این فیلم طی مدت اکران خود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است. برای این فیلم تاکنون ۳۳ هزار قطعه بلیت به فروش رفته است.
کمدی «بخارست» به کارگردانی سید مسعود اطیابی که اکرانش در نوروز ادامه پیدا کرده هم موفق شده به آستانه گیشه ۴۸ میلیارد تومان برسد. با توجه به مدت زمانی که از اکران این فیلم باقی مانده ، فروش آن از مرز ۵۰ میلیارد تومان عبور خواهد کرد.
«ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس دیگر فیلمی است که در اکران نوروز حضور دارد. این فیلم طی یک هفته اخیر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. گیشه این فیلم با جذب ۱۴۵ هزار مخاطب از مرز ۲۲ میلیارد تومان گذشته است.
«خط استوا» دیگر فیلم کمدی روی پرده هم تا کنون توانسته ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش کند. این ساخته اصغر نعیمی از چهارم اسفند ۱۴۰۱ روی پرده رفته که در این مدت ۱۹۶ هزار مخاطب به تماشای آن نشسته اند.

منبع: فیلم ‏نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار