رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم «بچه‌های طوفان» در حالی که این روزها به‌عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز روی پرده سینماهاست، به‌عنوان «فیلم تلویزیونی» در کنداکتور پخش تلویزیون قرار گرفت! پایگاه اطلاع‌رسانی سیما در حالی شب گذشته کنداکتور پخش فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های مختلف سیما را منتشر کرد که در میان این فیلم‌ها نام فیلم «بچه‌های طوفان» به کارگردانی […]

فیلم «بچه‌های طوفان» در حالی که این روزها به‌عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز روی پرده سینماهاست، به‌عنوان «فیلم تلویزیونی» در کنداکتور پخش تلویزیون قرار گرفت!

پایگاه اطلاع‌رسانی سیما در حالی شب گذشته کنداکتور پخش فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های مختلف سیما را منتشر کرد که در میان این فیلم‌ها نام فیلم «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی جلب توجه می‌کند.

این فیلم که با سرمایه‌گذاری بنیاد سینمایی فارابی به تولید رسیده، هر چند به‌عنوان یک اثر «سینمایی» روانه پرده سینماها شده است، اما امروز قرار است ساعت ۱۶ به‌عنوان یک «فیلم تلویزیونی» از شبکه امید پخش شود!

این اولین بار است که یکی از فیلم‌های در حال اکران در سینماهای کشور راهی آنتن تلویزیون می‌شود!

فیلم تلویزیونی جدید «بچه‌های طوفان» به کارگردانی «صادق صادق دقیقی»، شنبه ۱۲ فروردین ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: پدر رضا به دلیل عوارض شیمیایی مربوط به دفاع مقدس در بستر بیماری است و نیاز به دستگاه اکسیژن دارد؛ اما طوفان و باران شدید در روستای آنان در منطقه‌ای از شمال که چند روزی است مدام در حال باریدن است، به رضا و خواهرش اجازه نمی‌دهد که برای تهیه کپسول اکسیژن پدرشان به خارج از روستا بروند. رضا براساس یک باور خرافی در روستایشان اسم ۴۰ کچل روستایشان را می‌نویسد و بالای درختی آویزان می‌کند تا اینکه باران شدید قطع شود اما این اتفاق نمی‌افتد و رضا مجبور می‌شود برای عبور از رودخانه خروشان دل به آب بزند که…

پژمان بازغی، مریم بوبانی، پرهام دلدار، ونوس حسن‌کانلی و رضا ناجی در فیلم تلویزیونی «بچه‌های طوفان» بازی کرده‌اند.

منبع: مهر

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار