رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

چهار حضور جهانی برای فیلم کوتاه «دیگری» به کارگردانی نگاه سهرابی و تهیه‌کنندگی ابوفاضل امیر به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم کوتاه «دیگری» در بخش مسابقه پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی Sehsüchte حضور دارد. این جشنواره قدیمی ترین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی در اروپا است که امسال از […]

چهار حضور جهانی برای فیلم کوتاه «دیگری» به کارگردانی نگاه سهرابی و تهیه‌کنندگی ابوفاضل امیر
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم کوتاه «دیگری» در بخش مسابقه پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی Sehsüchte حضور دارد. این جشنواره قدیمی ترین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی در اروپا است که امسال از ۱۹ تا ۲۳ آپریل برگزار می‌شود.
همچنین فیلم کوتاه عروسکی «دیگری» در حضور دیگرش نیز به هجدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی انیمافست آتن (Athens ANIMFEST) یونان راه یافت.
این جشنواره در شهر آتن کشور یونان برگزار می گردد. جشنواره انیمافست آتن یکی از مشهورترین جشنواره های انیمیشن به شمار می آید. دیگری در سومین حضورش در دوازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم SHORT SWEET FILM آمریکا نیز به اکران در آمد. دوازدهمین دوره این جشنواره از ۱ تا ۵ مارس در شهر کلیولند، اوهایو در ایالات متحده آمریکا برگزار شد.
همچنین فیلم کوتاه دیگری در چهارمین حضور جهانی خود در جشنواره فیلم های مستقل هامبورگ نیز حضور دارد و در ۷ آپریل چندمین اکران جهانی خود را در undependence film festival رقم میزند.در خلاصه داستان فیلم آمده: فرهاد، تاریخدان جوانی است که وارد خانه‌ای عجیب می شود و…

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار