رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

ویژه برنامه باغ رضوان با موضوع داستان حضرت موسی (ع) و فرعون همراه مخاطبان می شود. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «باغ رضوان» عنوان یکی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان این شکبه رادیویی است که از چهارم فرودین تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه با روایت داستان های قرآنی همراه مخاطبان […]

ویژه برنامه باغ رضوان با موضوع داستان حضرت موسی (ع) و فرعون همراه مخاطبان می شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «باغ رضوان» عنوان یکی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان این شکبه رادیویی است که از چهارم فرودین تقدیم مخاطبان می شود.

این برنامه با روایت داستان های قرآنی همراه مخاطبان می شود، روز شنبه ۱۹ فرودین باغ رضوان با روایت داستان حضرت موسی(ع) تقدیم شنوندگان می شود.

نام حضرت موسى علیه السلام در قرآن کریم، ۱۳۶ مرتبه آمده و فرازهاى برجسته زندگانى و دعوت حضرت موسی در ۳۶ سوره قرآن و در قالب حدود ۴۲۰ آیه بیان شده است. این مطلب نشان مى دهد، که قرآن به عنوان کتاب کامل دعوت و انسان سازى و جامعه سازى به زندگى حضرت موسى توجه زیادى داشته است.

ویژه برنامه «باغ رضوان» به تهیه کنندگی مژگان فرزین و گویندگی بهناز بستان دوست از روز چهارم فروردین ساعت ۱۴:۴۵ با روایت قصه های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان همراه شنوندگان می شود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار