رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «شریک‌من،زرافه» در هشتمین دوره  Global ShortFilm Awards آمریکا رقابت خواهد کرد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «شریک‌من،زرافه» به‌کارگردانی صلاح‌الدین نوری در ژانر فانتزی در هشتمین دوره جشنوارهGSF آمریکا که در ماه می برگزار می‌شود،شرکت دارد. این دوره مراسم جشن جوایز (گالا) در کارلتون کن برگزار می‌شود. جوایز […]

فیلم کوتاه «شریک‌من،زرافه» در هشتمین دوره  Global ShortFilm Awards آمریکا رقابت خواهد کرد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «شریک‌من،زرافه» به‌کارگردانی صلاح‌الدین نوری در ژانر فانتزی در هشتمین دوره جشنوارهGSF آمریکا که در ماه می برگزار می‌شود،شرکت دارد. این دوره مراسم جشن جوایز (گالا) در کارلتون کن برگزار می‌شود.
جوایز جهانی فیلم کوتاه (GSF Awards) اولویت خود را فیلم‌های کوتاه بسیار خلاقانه و بدیع قرار داده است و با انتخاب این عناوین به آن‌ها رسمیت می‌بخشد و با تحت حمایت قراردادن آثار برگزیده سعی در ترویج سینمای مورد علاقه خود دارد.
همچنین «شریک‌من،زرافه» در ادامه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی، به‌تازگی در هفتمین دوره جشنواره  FESCISA اکوادور نیز شرکت داشت.
فیلم‌های کوتاه در این جشنواره در شش بخش آمریکای لاتین، تخیلی، تجربی، مستند، انیمیشن، وحشت، علمی – تخیلی، فوق العاده و اجتماعی که هر بخش شامل ۵ فیلم است با هم رقابت می‌کنند. «شریک‌من، زرافه» در بخش وحشت-علمی تخیلی-فوق العاده  با ۴ فیلم دیگر از کشورهای آرژانتین،برزیل،ونزوئلا و پاناما رقابت کرده بود.
در «شریک من، زرافه» کتابفروشی از راه غیر معمول کسب در آمد می‌کند؛شخصی متوجه این کسب غیرمعمول می‌شود و از کتابفروش در ازای لو ندادنش درخواست باج می‌کند.
عوامل ساخت این فیلم کوتاه:
تهیه‌کننده،نویسنده و کارگردان:صلاح‌الدین ‌نوری
بازیگران:محمدجواد خواجه،امیرتهرانی،همابرزگری
دستیارکارگردان‌وبرنامه‌‌ریز:محمد‌جواد خواجه
فیلم‌بردار:فاتح شافعی
طراح صحنه و لباس:صلاح‌الدین نوری
گریم:عاطفه رضایی
تدوین:محمدجواد خواجه
طراحی،ترکیب صدا و صدا گذاری:عرفان‌ یزدی
اصلاح رنگ‌ونور:حسن پیله‌ور
منشی‌صحنه:نوشین‌طاطایی
دستیار‌فیلم‌بردار:رضا تقوی
ساخت تیزر:پژمان ابوالقاسمی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار