رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • یکشنبه 20 فروردین 1402 - 13:53
  • کد خبر : 119981
  • تئاتر
  • چاپ خبر : معرفی عوامل و طراحان نمایش «سیندرلا»

عوامل و طراحان نمایش «سیندرلا» نوشته دیوید وود که با کارگردانی مریم کاظمی برای اجرا در تالار هنر آماده می شود، معرفی شدند. به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، «سیندرلا»ی دیوید وود با ترجمه حسین فدایی حسین و کارگردانی مریم کاظمی در بهار ۱۴۰۲ برای کودکان و نوجوانان روی صحنه خواهد رفت. تمرینات […]

عوامل و طراحان نمایش «سیندرلا» نوشته دیوید وود که با کارگردانی مریم کاظمی برای اجرا در تالار هنر آماده می شود، معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، «سیندرلا»ی دیوید وود با ترجمه حسین فدایی حسین و کارگردانی مریم کاظمی در بهار ۱۴۰۲ برای کودکان و نوجوانان روی صحنه خواهد رفت.

تمرینات نمایش «سیندرلا» پس از وقفه چند روزه تعطیلات نوروز از هفته دوم فروردین آغاز شده و مراحل آماده سازی دیگر بخش های فنی و هنری در دست انجام است.

طراح صحنه این نمایش افشین بیاناتی، طراحی لباس این نمایش را مژگان عیوضی، طراحی و ساخت کلاه گیس و سربندها افسانه قلی زاده و طراحی و ساخت عروسک ها را سهیلا باجلان بر عهده دارند که مراحل ساخت دکور، دوخت لباس های بازیگران و عروسک ها و ساخت کلاه گیس ها و سربندها به نیمه رسیده است.

فرید نوایی آهنگسازی و تنظیم موسیقی این نمایش را بر عهده دارد. کاور قطعات موسیقی و اشعار برای تمرین بخش های موزیکال آماده شده و تنظیم نهایی نیز آغاز شده است.

در این نمایش پریسا فلاح زاده طراح پوستر و بروشور، حسین تبریزی طراحی گریم، امیر عابدی عکاس و بهرام شادانفر ساخت تیزر را بر عهده دارند.

پیش از این، حضور هنرمندان شناخته شده تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون رضا فیاضی، علی فروتن، حمید گلی، فرهاد شریفی، مهراد زمانی، پریسا فلاح زاده، عرفان میدانلو، نازنین صفا، فاطمه خدابنده لو، پانته آ صفامنش، نسیم امیرخسرو، سعید تاجیک، مهدی رمضان زاده، شادی کارآیین، علیرضا عموزاد، سما احمدی و … در این نمایش اعلام شده بود.

در گروه کارگردانی نمایش «سیندرلا» مهراد زمانی و سعیده دادگر به عنوان دستیاران کارگردان، علیرضا عموزاد، بهناز فرزانه، سما احمدی و مریم ذکاوتی به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند. روابط عمومی گروه تئاتر مستقل زهرا شایان فر است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار