رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه های سیما مراسم شب های قدر را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، طبق روال هر ساله و به مناسبت فرا رسیدن لیالی […]

در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه های سیما مراسم شب های قدر را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، طبق روال هر ساله و به مناسبت فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر، شبکه های سیما مراسم احیا در اماکن مقدس را در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم (یک شنبه ۲۰ فروردین، سه شنبه ۲۲ فروردین و پنج شنبه ۲۴ فروردین) پوشش می دهند.

مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

شبکه یک سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم شب احیاء را از حرم امام رضا علیه السلام (صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه) پخش می کند. همچنین قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی با نوای حاج علی برادران و حاج احمد واعظی برای روزه داران عزیز پخش می شود. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام آیت الله سیداحمد علم الهدی خواهد بود.

شبکه دو سیما مراسم نخستین شب احیاء را که مصادف با شب ضربت خوردن امیرمومنان (ع) است از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به روی آنتن این شبکه می فرستد. همچنین دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده برای شب زنده داران پخش می شود. حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی هم در باب فضیلت شب های قدر سخنرانی خواهد کرد. همچنین مراسم احیاء هم را حجت الاسلام رفیعی انجام خواهد داد.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی را با نوای عباس حیدرزاده، محمدرضا غلامزاده و نبوی را در شب نوزدهم از امامزاده محمد هلال بن علی علیه السلام آران و بیدگل روی آنتن می برد. همچنین مراسم احیا از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می شود.

شبکه چهار سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم احیاء را از مرقد امام خمینی رحمه الله علیه به روی آنتن می فرستد و  حاج حمید رمضانپور هم دعای جوشن کبیر را قرائت می کند.
مرثیه خوانی هم با صدای سیدعلی محمد سادات رضوی پخش می شود و سخنران شب نوزدهم هم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضائیه است. مراسم احیاء را هم حجت الاسلام ادیب یزدی برگزار می کند.

شبکه پنج سیما از حسینیه آیت الله حق شناس مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را پخش می کند.
قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی هم توسط حاج مهدی سماواتی انجام خواهد شد.
سخنران و مراسم احیا هم با کلام ایت الله محمد مهدی میر باقری صورت خواهد گرفت.

شبکه قرآن و معارف سیما هم از مصلای امام خمینی رحمه الله علیه مراسم احیاء و شب زنده داری روزه داران را به روی آنتن می فرستد. قرائت دعای جوشن کبیر هم با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی پخش می شود.
مداح حاج احمد نیکبختیان و سخنران شب نوزدهم ماه مبارک هم حجت الاسلام حاج علی اکبری خواهد بود.

شبکه آموزش مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان را که مصادف با ضربت خوردن مولی متقیان (ع) است از مسجد مقدس جمکران پخش می کند. دعای جوشن کبیر هم با نوای حاج سید علی حسینی نژاد و سخنران و مراسم احیا هم با کلام حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی به روی آنتن این شبکه می رود.

شبکه افق مراسم شب نوزدهم را از هیأت یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهر بابل با مرثیه خوانی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج محمدرضا بذری و سخنرانی حجت الاسلام مهدی قائمی پخش می کند.

شبکه جام جم مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا‌ علیه السلام پخش می کند.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا‌ (ع) مراسم شب احیا را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می کند. سخنران هم حجت الاسلام عابدینی و مداح هم حاج احمد واعظی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار