رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

ویژه برنامه «ماه ماه» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با شب های قدر از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۱۲۰ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های رادیو سلامت می کند. به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «ماه ماه» که در لحظه های افطار از رادیو سلامت پخش می شود، دارای دو […]

ویژه برنامه «ماه ماه» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با شب های قدر از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۱۲۰ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های رادیو سلامت می کند.

به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «ماه ماه» که در لحظه های افطار از رادیو سلامت پخش می شود، دارای دو بخش است. یک بخش با محوریت برنامه های عصرگاهی که شاداب و پر انرژی اجرا می شود و بخش دوم با محوریت افطار و اذان پخش می شود، که در ایام لیالی القدر از روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه لغایت پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه، به طور ویژه به موضوعات «فکر می کنید چطور دعا به استجابت نزدیک می شود؟»، «بهترین نوع عیادت از بیمار چیست؟»، «چقدر پای قولتان به خدا هستید؟»، «چطور به شیوه مولا علی زندگی کنیم؟»، «دوست دارید در پرونده حیات سال بعدتان چه چیزی رقم بخورد؟» می پردازد.
این برنامه شامل بخش های متنوع همچون نمایش، گزارش، کارشناسی و … است و بخش «سی سفره» گزارشی از لحظه های افطار در بیمارستان ها، پلیس راه، خوابگاه های دانشجویی، بوستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، خانه سالمندان، مراکز خیریه، و گزارش از مراکز استان ها و روایت آیین های رمضانی روستاها و اقوام کشور، و همچنین گزارش از مسلمانان خارج از کشور است.
همچنین بخش «دستور سلامت» نگاهی به آیات قرآنی که دستوری برای تغذیه و زندگی سالم دارند؛ بخش «با خیرین» ارتباط با خیرین سلامت؛ بخش «هشتگ» فضای مجازی و هشتگ های اخلاقی و مذهبی؛ بخش «فرصت» دعاهای از ته دل و اجابت ها و فرصت توبه برای آدمها؛ بخش «آن روی سکه» که با رویکرد هوش معنوی و دوازده اصول آن است؛ و بخش های «مسابقه زنده قرآنی»؛ «پرسش و پاسخ احکام»؛ و «روز اولی ها» از دیگر بخش های ویژه برنامه «ماه ماه» در لحظه های افطار رادیو سلامت است.
یادآور می شود، ویژه برنامه «ماه ماه» به تهیه کنندگی «مسعود حسنی» و گویندگی «علی الله دانه» و «ندا خواجه نوری» هر شب از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار