رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

ویژه برنامه همسفر صبا در ایام شهادت امام علی (ع) با معرفی اماکن مذهبی نجف اشرف همراه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «همسفر» عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) و با هدف آشنایی مخاطبان با اماکن مذهبی پخش می‌شود. […]

ویژه برنامه همسفر صبا در ایام شهادت امام علی (ع) با معرفی اماکن مذهبی نجف اشرف همراه مخاطبان می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «همسفر» عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) و با هدف آشنایی مخاطبان با اماکن مذهبی پخش می‌شود.

مخاطبان رادیو صبا می توانند این برنامه را هر روز ساعت ۱۲:۳۰ بشنوند، که همسفر روز دوشنبه ۲۱ فرودین به معرفی مسجد شیخ طوسی در نجف اشرف اختصاص دارد.

مسجد شیخ طوسی (جامِعُ الشّیخ الطّوسی) از مشهورترین و قدیمی‌ترین مساجد نجف و محل دفن شیخ طوسی (درگذشت ۴۶۰ق) است. این مسجد که در نزدیکی حرم امیرالمؤمنین(ع) قرار دارد، افزون بر مکان نماز و عبادت، محل برگزاری دروس حوزه علمیه نجف نیز بوده و بارها مرمت و بازسازی شده است.

ویژه برنامه«همسفر» به تهیه کنندگی الهه بیات و با اجرای عالیه سادات جعفری و محسن دین ‎محمد، روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز روی آنتن می رود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار