رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

هم‎زمان با فرارسیدن لیالی قدر، ویژه برنامه‌های مراسم ایام ضربت خوردن، شهادت امام علی(ع) و احیای ‌قدر در رادیو فرهنگ اعلام شد. برنامه «سوره باران» در شب های قدر ساعت ۲۳ تا۲:۳۰ بامداد به پخش مراسم دعای جوشن کبیر ، سخنرانی و احیای شب‌های قدر اختصاص دارد که از دانشگاه امام صادق علیه السلام پخش […]

هم‎زمان با فرارسیدن لیالی قدر، ویژه برنامه‌های مراسم ایام ضربت خوردن، شهادت امام علی(ع) و احیای ‌قدر در رادیو فرهنگ اعلام شد.

برنامه «سوره باران» در شب های قدر ساعت ۲۳ تا۲:۳۰ بامداد به پخش مراسم دعای جوشن کبیر ، سخنرانی و احیای شب‌های قدر اختصاص دارد که از دانشگاه امام صادق علیه السلام پخش می شود.همچنین دربرنامه «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت۶:۳۰ روی آنتن می روز در این روزها موضوع دعا و حس خوب آن و اینکه در دعاهای خود چه باید بخواهیم را سوژه برنامه قرار داده و صبحگاهی معنوی برای شنوندگان رادیو فرهنگ رقم می‎زند.برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» نیز به این مناسبت، هر روز ساعت ۱۲:۳۰ به بررسی ترانه‌ها و قطعاتی که درخصوص شهادت حضرت علی(ع) اجرا شده می‌پردازد.
علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی نیز ساعت۴:۳۰، نمایش‌هایی با محور زندگی امام علی(ع) و سیره عملی ایشان را از رادیو فرهنگ می‌شنوند‌.
آینه بلاغت” با محوریت بلاغت در نهج البلاغه و کلام امیر المومنین از منظر فصاحت و شیوایی کلام توسط منصور پهلوان پژوهشگر دینی و استاد دانشگاه تهران بررسی می شود. این برنامه ساعت ۸:۳۰ روز چهار شنبه ۲۳ فروردین ماه در روز شهادت امام علی علیه السلام به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد ،نویسندگی ضیا الدین خالقی و گویندگی سکینه ارجمندی پخش می شود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار