رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • دوشنبه 21 فروردین 1402 - 14:14
  • کد خبر : 120064
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «اپرای شیپور» در تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود

نمایش «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی در سالن چارسو تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی از ۲۷ فروردین الی ۲۹ اردیبشهت در سالن چارسو تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان […]

نمایش «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی در سالن چارسو تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی از ۲۷ فروردین الی ۲۹ اردیبشهت در سالن چارسو تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است «اپرای شیپور» آمده است: در فضایی گروتسک روایتگر انسان هایی است که زیر دست قدرتمندان زر و زور به بازی خطرناکی به کار گرفته شده اند. در  این نمایش دو گروه انسان صلح طلب در جزیره ای به اسم میدل ایسلند روبروی هم قرار می گیرند اما روابط انسانی حاکم آنها را کنار هم قرار می دهد تا اعتراض خود را به بازی دهندگان به نمایش بگذارند..

در این نمایش خان آقا احمدی، مریم برومند، یاسمن حسینی، امید رهبر، سامان شکیبا، امیرحسین صفاپور،  میترا طره، عماد محبی، سونیا معبودی و سعید مقبری به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل «اپرای شیپور» عبارتند از: دستیار کارگردان و مدیر تولید: محمد سیدی زاده،دستیار کارگردان: علی علی همتی،طراح صحنه و لباس: آیدا ولایی،طراح نور: رضا خضرایی،طراح گریم و چهره پردازی: لیلا سرنی زاده،انتخاب موسیقی و جلوه های صوتی: آیتا ولایی و علی علی همتی،مدیر تبلیغات: سعید مقبری،مدیر روابط عمومی : گیتی شاکری،مشاور رسانه: دکتر پیام احمدی کاشانی،عکاس: رضا جاویدی،طراح لوگوتایپ: مریم حسینی،طراح مواد تبلیغاتی: فریدون ولایی و سعید مقبری

نمایش«اپرای شیپور» از ۲۷ فروردین هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن چارسو تئاتر شهر به نشانی تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر (عج)، مجموعه فرهنگی و هنری تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار