رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «خونه مامان شکوه» (مهدی بخشی مقدم) تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به بخش مسابقه جشنواره مسکو راه یافت. به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند بلند «خونه مامان شکوه» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم، روایتی از زنانی است که روزهای پس از ترک اعتیاد را […]

مستند «خونه مامان شکوه» (مهدی بخشی مقدم) تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به بخش مسابقه جشنواره مسکو راه یافت.

به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند بلند «خونه مامان شکوه» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم، روایتی از زنانی است که روزهای پس از ترک اعتیاد را در فضایی مشترک می‌گذرانند. این فیلم به بخش مسابقه مستند چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در کشور روسیه راه یافته است.

جشنواره مسکو به دبیری نیکیتا میخالکوف از ۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

«خونه مامان شکوه» در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» نمایش داده شد و در اختتامیه جشنواره، جایزه ویژه هیات داوران به مهدی بخشی مقدم و مهدی شامحمدی تعلق گرفت. این فیلم همچنین جایزه بهترین صداگذاری (محمدحسین ابراهیمی) را دریافت کرد. «خونه مامان شکوه» تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و تهیه‌کننده آن مهدی شامحمدی است.

سال گذشته دو مستند «گلوله باران» (خارج از مسابقه) و «هجده هزارپا» در بخش مسابقه جشنواره فیلم مسکو نمایش داده شدند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار